Data publikacji: 2020-04-20

#pomagamypomagać – to gotowe materiały, z których Klienci Inter Cars mogą aktywnie korzystać

Sytuacja wywołana przez powszechną kwarantannę spowodowała, że Twoja działalność nie może opierać się już wyłącznie na rekomendacjach klientów, którzy odwiedzili Twój warsztat. Czas wykorzystać funkcjonalności Internetu i mediów społecznościowych. Pomożemy Ci w tym.

social media Inter Cars.png

Program Pomagamy Pomagać udostępnia warsztatom pakiety, w skład których wchodzą gotowe teksty oraz komplety grafik, które są przygotowane z najwyższą starannością oraz z zachowaniem standardów komunikacji Inter Cars w mediach społecznościowych.

Po co to robimy? Zależy nam, aby w tym trudnym czasie właściciel warsztatu mógł skupić się bardziej na zarządzaniu serwisem w kryzysie i rozwiązywaniem realnych problemów. Zdajemy sobie również sprawę z tego, że do tej pory nasi Klienci nie przywiązywali dużej wagi do tego rodzaju komunikacji. Dzisiejsza sytuacja bardzo zmienia podejście do autopromocji w Internecie, dlatego też Inter Cars przychodzi z pomocą Klientom nawet i w tej dziedzinie. Chcemy, aby nasi Klienci byli widoczni w przestrzeni Internetu i aby treści na ich fanpage’u zachęcały kierowców do odwiedzenia właśnie tych warsztatów. Dzięki naszej propozycji, Klienci mają szansę samodzielnie zamieszczać treści  na swoich stronach internetowych, jak również gotowe posty na fanpage -ach.

Dziś standard komunikacji jest niezwykle ważny. Do przebicia się w gąszczu wielu informacji nie wy-starczy byle jaka treść. Dzięki handlowcom Klienci Inter Cars otrzymują gotowe treści stworzone przez fachowców w tej dziedzinie.  

Daje to możliwość skutecznej i efektywnej komunikacji  warsztatu ze swoim otoczeniem.  Wierzymy, że te działania przyniosą warsztatom wymierną korzyść. Gotowe treści marketingowe, które otrzymują od Inter Cars za pośrednictwem handlowców to oszczędność czasu i wysiłku w tworzeniu marketingowych kreacji.

Pakiet sześciu kreacji graficznych, to gotowy materiał opracowany zgodnie ze standardami Facebooka, dotyczącymi proporcji tekstu do grafiki – tłumaczy Rafał Kaźmierczak – specjalista ds. Social Media w Inter Cars. Na każdej z nich znajduje się tytuł (headline), który ma przykuć uwagę potencjalnego konsumenta oraz krótki opis, który każdy właściciel warsztatu może skopiować i opublikować na swoim fanpage’u. Do każdego tematu są przygotowane również teksty, w których skupiamy się na bezpieczeństwie wykonywanej usługi podkreślając jej walory. Każdy tekst informuje konsumentów o tym, że warsztaty pod egidą Inter Cars są bezpiecznymi warsztatami, odpowiednio wyposażonymi w niezbędne środki ochronne.