Oferujemy wsparcie dla naszych klientów w bardzo szerokim zakresie. Pomagamy uzyskać kredyt lub leasing m.in. na wyposażenie warsztatu. Wspieramy bezpłatną poradą prawną. W trosce o środowisko oferujemy utylizację odpadów warsztatowych.
Sekcja GIEŁDA PRACY ofercie znajduję się ponad produktów!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean euismod bibendum laoreet.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur ing elit aenean .Dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Sekcja OPROGRAMOWANIE w ofercie znajduje się ponad 2 000 000 produktów!
Praca w warsztacie na co dzień jest o wiele szybsza przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii- Inter Cars oferuje dla swoich klientów dostęp do rozwiązań związanych z zamawianiem części (IC KATALOG ONLINE przez który można nie tylko zamawiać części z naszych magazynów ale również zapłacić za swoje faktury w Inter Cars) oraz program IC TECHNIKA TRUCK czyli internetowej encyklopedii wiedzy o pojazdach ciężarowych.
1. Rodzaje systemów TPMS (pośredni, bezpośredni)
2. Budowa czujników kontroli ciśnienia TPMS
3. Sposoby rozpoznawania systemu TPMS przez warsztat
4. Uszkodzenia czujników oraz sposoby ich zapobiegania
5. 8 kluczy do sukcesu w obsłudze TPMS
6. Korzyści oraz zalety urządzeń ATEQ VT56/Hamaton H56 z OBDII oraz H47 z OBDII
7. Narzędzia niezbędne do obsługi i serwisowania
8. Wybór właściwych czujników na rynku wtórnym (programowalny, konfigurowalny, czujnik z pierwszego wyposażenia OE, zamiennik czujnika oryginalnego OE-R)
9. Najnowsze czujniki uniwersalne 5-tej generacji 3w1 - EU-Pro Hybrid 3.5 oszczędzające czas i pieniądze z systemami WAL, LOS, PAL, SAL
10. Kiedy stosować czujniki OE-R będące zamiennikami czujników oryginalnych
11. Usługi związane z obsługą TPMS
12. Ceny usług TPMS
13. Jak zarabiać na serwisowaniu czujników TPMS oraz dodatkowych usługach związanych z diagnozowaniem kodów błędów oraz sprawdzaniem głębokości bieżnika przy pomocy urządzenia ATEQ VT56/Hamaton H56 wyposażonego w TTD w serwisach posiadających urządzenie do geometrii lub takiego urządzenia nie posiadających
14. Procedury przyuczania czujników do auta (Auto-Self, OBDII, Manual/Stationary, Trigger)
15. Wpływ stosowania azotu do pompowania kół na użytkowanie czujników TPMS
16. Pokaz:
a. Tworzenia czujników z nowym numerem ID (1 lub 2-16 jednocześnie)
b. Kopiowanie/klonowanie czujników działających
c. Dobór czujników uniwersalnych EU-Pro Hybrid 3.5 oraz czujników dedykowanych / zamienników czujników oryginalnych OE-R z wykorzystaniem wyszukiwarki na stronie www.hamaton-tpms.com oraz w IC Katalogu
d. Korzystanie z bazy danych z procedurami przyuczania czujników TPMS do aut, dostępnych w urządzeniach ATEQ / Hamaton oraz na stronie www.hamaton-tpms.com
e. Korzystanie z baz danych aut (Europa, Ameryka, Rosja)