OsoboweBiznesowe

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1

25.11.2021 godz: 9 - 17
Filia IC, ul. Cieszkowskiego 90, Swarzędz
Firma szkoląca: BETIS
450 PLN NETTO / os
Zapisz się

Opis szkolenia

Opis szkolenia:
Szkolenie przeznaczone dla osób mających kontakt z klientami, które m.in. pośredniczą w procesie naprawy, konsultują zakres prac i finalnie rozliczają usługę. Wyróżnij się i bądź zauważony. W okresie przewagi podaży nad popytem należy usystematyzować i co najważniejsze zrozumieć proces pozyskiwania klientów, ich profesjonalnej obsługi. Według badań ponad 70% kierowców uważa, że warsztaty samochodowe prezentują ten sam poziom techniczny. Jak zatem podejmują decyzję o wyborze odpowiedniego warsztatu naprawczego? Na szkoleniu zostanie wyjaśniony proces decyzyjny klienta, poszczególne etapy tego procesu, budowanie wizerunku i profesjonalizmu firmy na każdej płaszczyźnie postrzegania. Doświadczenia prowadzącego w zakresie uruchamiania, tworzenia i prowadzenia serwisów samochodowych, pozwolą na zwiększenie efektywności i skuteczności pracy, poprzez przekazanie praktycznych, skutecznych i sprawdzonych metod zarządzania i organizacji. Po ich zastosowaniu i zrozumieniu wzrośnie jakość i komfort pracy, spokój organizacyjny i co najważniejsze wykorzystanie potencjału technicznego i kadrowego, którym dysponuje firma.

Plan szkolenia:
OBSŁUGA KLIENTA W SERWISIE SAMOCHODOWYM
Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego
Jakość obsługi
Naprawa oczami klienta
Poszukiwanie serwisu przez klienta
Jakość postrzegana, a jakość oferowana
Wywieranie nacisku na podświadomość klienta
Znaczenie reklamacji w biurze obsługi klienta
Odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji
Reklamacje – analiza i rozpatrywanie
Usługa serwisowa oraz różne sposoby jej wykonywania
Najczęstsze przyczyny odejścia klientów
Utrzymanie klienta
ORGANIZACJA SERWISU SAMOCHODOWEGO
Strategia rozwoju serwisu
Wizerunek serwisu samochodowego
Standardy dotyczące rozmowy z klientem
Przebieg naprawy pojazdu w serwisie samochodowym
Wydanie samochodu po naprawie
Kontakt z klientem po naprawie
Kontrola jakości wykonywanych usług w serwisie samochodowym
Standardy wykonania usług w serwisie samochodowym
Pozycjonowani
Zapisz się na szkolenie

Inne szkolenia

OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Gdańska 27, Cząstków Polski, Czosnów
350 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
szkolenie On-line, szkolenie On-line, szkolenie On-line
250 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Gdańska 27, Cząstków Polski, Czosnów
600 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Cieszkowskiego 90, Swarzędz
450 PLN NETTO / os
Zapisz się