OsoboweBiznesowe

szkolenie dla sieci Q Service Castrol Zarządzanie serwisem samochodowym. Dokumentacja serwisowa, polityka reklamacyjna oraz regulamin

26.10.2021 godz: 9 - 17
Filia IC, ul. Gdańska 27, Cząstków Polski, Czosnów
Firma szkoląca: BETIS
350 PLN NETTO / os
Zapisz się

Opis szkolenia

Plan szkolenia stacjonarnego
1. Zabezpieczenie działań serwisowych. Przepisy prawa, a usługa serwisowa
2. Praktyczne pieczątki serwisowe z uwzględnieniem przepisów unijnych MVBER
3. Formalne ustalanie zakresu prac oraz skuteczne, bezpieczne rozszerzanie zakresu zlecenia
4. Zlecenie serwisowe w korelacji z odpowiedzialnością dopuszczenia pojazdu do ruchu
5. Dobre praktyki w stosowanej polityce przepływu dokumentów w firmie
6. Szczegółowe cechy i kluczowe elementy zlecenia serwisowego
a) Jak skutecznie udokumentować rozszerzenie zakresu naprawy, aby było ważne
b) Kiedy stosować przepisy dotyczące umowy o dzieło – jaki to ma wpływ na efektywność i odpowiedzialność za podjęte czynności przy rozliczaniu usługi?
c) Kiedy stosować przepisy dotyczące umowy zlecenia – jaki to ma wpływ na efektywność i odpowiedzialność za podjęte czynności przy rozliczaniu usługi?
7. Przykładowy wzór zlecenia serwisowego
8. Regulamin pracy serwisu
9. Uwarunkowania prawne i wymogi rynku motoryzacyjnego w zakresie obsługi samochodów w okresie gwarancji producenckiej
10. Gwarancja serwisowa. Przykładowe warunki gwarancji udzielanej przez serwis.
11. Konieczne modyfikacje regulaminu w przypadku wprowadzenia dokumentu druku warunków gwarancji
12. W jakiej sytuacji pojazd może stanowić zabezpieczenie w poczet zapłaty za wykonaną usługę
13. Regulacje prawne związane z obrotem częściami używanymi. Części używane, których ponowne zastosowanie jest prawnie zakazane
14. Przykłady rzeczywistych opinii sądowych, w sprawach o błędy serwisowe. Przedstawienie rzeczywistych sytuacji, gdzie klient próbuje wyłudzić usługę bądź uniknąć zapłaty za zlecony zakres prac
15. Analiza przypadków doświadczonych przez uczestników
16. Burza mózgów, wypracowywanie skutecznych schematów działania z wykorzystaniem doświadczeń uczestników
17. Podsumowanie i zakończenie
Zapisz się na szkolenie

Inne szkolenia

OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Gdańska 27, Cząstków Polski, Czosnów
350 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
szkolenie On-line, szkolenie On-line, szkolenie On-line
250 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Gdańska 27, Cząstków Polski, Czosnów
600 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Cieszkowskiego 90, Swarzędz
450 PLN NETTO / os
Zapisz się