Opis szkolenia
9.00 – 10.00 szkolenie
10.00 – 10.10 przerwa
10.10 – 11.10 szkolenie
11.10 – 11.20 przerwa
11.20 – 12.30 szkolenie
W obszarze usług serwisowych świadomość i roszczeniowość społeczeństwa, a tym samym odpowiedzialność usługodawcy wzrasta. Podejmuj decyzje i działania warsztatu ze świadomością ewentualnych konsekwencji, skutecznie zabezpiecz się na wypadek nieuczciwych klientów, którzy bezwzględnie wykorzystują uczciwość, ugodowość, niechęć do konfliktów czy coraz częściej nieświadomość usługodawcy. Na szkoleniu otrzymasz niezbędną wiedzę do realnego zabezpieczenia warsztatu, podpartą przepisami prawa oraz przykładowe zlecenie. Dodatkową wartością będzie przedstawienie i omówienie przykładowych, rzeczywistych opinii oraz ekspertyz technicznych, które uwiarygodnią ryzyko wystąpienia konfliktu interesów na granicy usługodawca – usługobiorca.