OsoboweBiznesowe

Zarządzanie serwisem samochodowym, cz. 2. Odpowiedzialność za usługę. Metody i formy zabezpieczenia

15.02.2021 godz: 9 - 13
szkolenie On-line, szkolenie On-line, szkolenie On-line
Firma szkoląca: BETIS
235 PLN NETTO / os
Zapisz się

Opis szkolenia

Planowany czas trwania szkolenia: 3,5 godz. 9.00 – 12.30
9.00 – 10.00 szkolenie
10.00 – 10.10 przerwa
10.10 – 11.10 szkolenie
11.10 – 11.20 przerwa
11.20 – 12.30 szkolenie


W obszarze usług serwisowych świadomość i roszczeniowość społeczeństwa, a tym samym odpowiedzialność usługodawcy wzrasta. Podejmuj decyzje i działania warsztatu ze świadomością ewentualnych konsekwencji, skutecznie zabezpiecz się na wypadek nieuczciwych klientów, którzy bezwzględnie wykorzystują uczciwość, ugodowość, niechęć do konfliktów czy coraz częściej nieświadomość usługodawcy. Na szkoleniu otrzymasz niezbędną wiedzę do realnego zabezpieczenia warsztatu, podpartą przepisami prawa oraz przykładowe zlecenie. Dodatkową wartością będzie przedstawienie i omówienie przykładowych, rzeczywistych opinii oraz ekspertyz technicznych, które uwiarygodnią ryzyko wystąpienia konfliktu interesów na granicy usługodawca – usługobiorca.
Zapisz się na szkolenie

Inne szkolenia

OsoboweBiznesowe
szkolenie On-line, szkolenie On-line, szkolenie On-line
225 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
szkolenie On-line, szkolenie On-line, szkolenie On-line
235 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
szkolenie On-line, szkolenie On-line, szkolenie On-line
129 PLN NETTO / os
Zapisz się