OsoboweBiznesowe

szkolenie dedykowane dla Q Service Castrol: Zarządzanie serwisem samochodowym. Standardy obsługi Klienta. Sprzedaż usług serwisowych.

od 20.10.2020 godz: 9:00
do 21.10.2020 godz: 16:00
Zespół Szkół Mechanicznych nr 1 im. Szczepana Humberta w Krakowie, Mickiewicza 5, Kraków
Firma szkoląca: BETIS
bezpłatne
Zapisz się

Cel szkolenia



Szkolenie przeznaczone dla osób mających kontakt z klientami, które m.in. pośredniczą w procesie naprawy, konsultują zakres prac i finalnie rozliczają usługę.
W okresie przewagi podaży nad popytem należy usystematyzować i co najważniejsze zrozumieć proces pozyskiwania klientów, ich profesjonalnej obsługi, która umożliwi tworzenie długofalowych i perspektywicznych relacji partnerskich, a tym samym swobodę organizacji, planowania prac i rozwoju firmy.
Na szkoleniu zostanie wyjaśniony proces decyzyjny klienta, poszczególne etapy tego procesu, budowanie wizerunku i profesjonalizmu firmy na każdej płaszczyźnie postrzegania, aspekty jakości oraz rola i zalety ustandaryzowanych procesów jak
i spójnej wizualizacji. Treści omawiane podczas szkolenia pozwolą na zwiększenie efektywności pracy, poprzez przekazanie praktycznych, skutecznych i sprawdzonych metod zarządzania, organizacji oraz dotarcia do klienta. Po ich zastosowaniu
i zrozumieniu wzrośnie jakość i komfort pracy, spokój organizacyjny i co najważniejsze wykorzystanie potencjału technicznego i kadrowego, którym dysponuje firma.

Opis szkolenia

1. Obsługa klienta w serwisie samochodowym
1.1 Świat warsztatowy: hala serwisowa/biuro obsługi klienta
1.2 Wizerunek eksperta, zaufanie i profesjonalizm
1.3 Pozycjonowanie serwisu na rynku
1.4 Aspekty jakości w procesie obsługi klienta serwisu samochodowego
1.5 Naprawa postrzegana przez klienta

2. Relacje serwis – klient
2.1 Poszukiwanie serwisu przez klienta
2.2 Wizerunek – decyzja
2.3 Metody i sposoby dotarcia do klienta oraz jego aktywne pozyskiwanie

3. Standardy obsługi klienta
3.1 Rola doradcy serwisowego
3.2 Obowiązki i czynności wykonywane przez doradcę serwisowego
3.2.1 Przyjęcie pojazdu
3.2.2 Dokumentacja serwisowa
3.2.3 Wydanie pojazdu
3.3 Budowanie zaufania oraz długofalowych relacji z klientami
3.4 Skuteczna komunikacja
3.4.1 Określanie realnych i domniemanych potrzeb klienta
3.4.2 Sposoby reakcji na obiekcje i zarzuty klienta
3.4.3 Praktyczne argumenty uzasadniające wykonanie konkretnych usług serwisowych,
3.4.4 Umawianie klientów, którzy dzwonią z pytaniami, sondują rynek
3.4.5 Przykłady wypowiedzi w różnych sytuacjach serwisowych
3.5 Kontakt z klientem po naprawie
3.6 Rozpatrywanie reklamacji/odpowiedzialność za reklamacje

4. Efektywność i rentowność przedsiębiorstwa
4.1 Ocena efektywności
4.2 Godziny sprzedane, a przepracowane
4.3 Sprzedaż usług serwisowych
4.3.1 Sprzedaż dodatkowa usług i części
4.3.2 Skuteczne rozszerzanie zakresu naprawy
4.4 Oferta – korzystne rozwiązanie. Formułowanie oraz dobór propozycji (jakość/marża)


Jedna osoba z firmy szkolenie bezpłatne , każda kolejna 350 zł netto.
Zapisz się na szkolenie

Inne szkolenia

OsoboweBiznesowe
Centrum Konferencyjno-Bankietowe RUBIN w Łodzi, Lodowa 94 w Sali 1B, Łódź
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Graniczna 8c, Wrocław
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe

ZARZĄDZANIE SERWISEM SAMOCHODOWYM I

08.10.2020 godz: 9 - 17
Filia IC, ul. Gdańska 27, Cząstków Polski, Czosnów
500 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Zimowa 4, Szczecin
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Zespół Szkół Mechanicznych nr 1 im. Szczepana Humberta w Krakowie, Mickiewicza 5, Kraków
bezpłatne
Zapisz się