OsoboweBiznesowe

szkolenie dedykowane dla Q Service Castrol: Zarządzanie serwisem samochodowym. Standardy obsługi Klienta. Sprzedaż usług serwisowych.

od 29.09.2020 godz: 9:00
do 30.09.2020 godz: 16:00
Filia IC, ul. Graniczna 8c, Wrocław
Firma szkoląca: BETIS
bezpłatne
Zapisz się

Cel szkolenia



Szkolenie przeznaczone dla osób mających kontakt z klientami, które m.in. pośredniczą w procesie naprawy, konsultują zakres prac i finalnie rozliczają usługę.
W okresie przewagi podaży nad popytem należy usystematyzować i co najważniejsze zrozumieć proces pozyskiwania klientów, ich profesjonalnej obsługi, która umożliwi tworzenie długofalowych i perspektywicznych relacji partnerskich, a tym samym swobodę organizacji, planowania prac i rozwoju firmy.
Na szkoleniu zostanie wyjaśniony proces decyzyjny klienta, poszczególne etapy tego procesu, budowanie wizerunku i profesjonalizmu firmy na każdej płaszczyźnie postrzegania, aspekty jakości oraz rola i zalety ustandaryzowanych procesów jak
i spójnej wizualizacji. Treści omawiane podczas szkolenia pozwolą na zwiększenie efektywności pracy, poprzez przekazanie praktycznych, skutecznych i sprawdzonych metod zarządzania, organizacji oraz dotarcia do klienta. Po ich zastosowaniu
i zrozumieniu wzrośnie jakość i komfort pracy, spokój organizacyjny i co najważniejsze wykorzystanie potencjału technicznego i kadrowego, którym dysponuje firma.

Opis szkolenia

1. Obsługa klienta w serwisie samochodowym
1.1 Świat warsztatowy: hala serwisowa/biuro obsługi klienta
1.2 Wizerunek eksperta, zaufanie i profesjonalizm
1.3 Pozycjonowanie serwisu na rynku
1.4 Aspekty jakości w procesie obsługi klienta serwisu samochodowego
1.5 Naprawa postrzegana przez klienta

2. Relacje serwis – klient
2.1 Poszukiwanie serwisu przez klienta
2.2 Wizerunek – decyzja
2.3 Metody i sposoby dotarcia do klienta oraz jego aktywne pozyskiwanie

3. Standardy obsługi klienta
3.1 Rola doradcy serwisowego
3.2 Obowiązki i czynności wykonywane przez doradcę serwisowego
3.2.1 Przyjęcie pojazdu
3.2.2 Dokumentacja serwisowa
3.2.3 Wydanie pojazdu
3.3 Budowanie zaufania oraz długofalowych relacji z klientami
3.4 Skuteczna komunikacja
3.4.1 Określanie realnych i domniemanych potrzeb klienta
3.4.2 Sposoby reakcji na obiekcje i zarzuty klienta
3.4.3 Praktyczne argumenty uzasadniające wykonanie konkretnych usług serwisowych,
3.4.4 Umawianie klientów, którzy dzwonią z pytaniami, sondują rynek
3.4.5 Przykłady wypowiedzi w różnych sytuacjach serwisowych
3.5 Kontakt z klientem po naprawie
3.6 Rozpatrywanie reklamacji/odpowiedzialność za reklamacje

4. Efektywność i rentowność przedsiębiorstwa
4.1 Ocena efektywności
4.2 Godziny sprzedane, a przepracowane
4.3 Sprzedaż usług serwisowych
4.3.1 Sprzedaż dodatkowa usług i części
4.3.2 Skuteczne rozszerzanie zakresu naprawy
4.4 Oferta – korzystne rozwiązanie. Formułowanie oraz dobór propozycji (jakość/marża)


Jedna osoba z firmy szkolenie bezpłatne , każda kolejna 350 zł netto.
Zapisz się na szkolenie

Inne szkolenia

OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Cieszkowskiego 90, Swarzędz
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Zespół Szkół Budowlanych i Samochodowych im. Mikołaja Kopernika, Okrzei 42, Gorzów Wlkp.
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe

Zarządzanie serwisem samochodowym I

08.09.2020 godz: 9 - 17
Filia IC, ul. Zimowa 4, Szczecin
450 PLN NETTO / os
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Zespół Szkół Mechanicznych nr 1 im. Szczepana Humberta w Krakowie, Mickiewicza 5, Kraków
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Tczewska 22, Pruszcz Gdański
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Dostawcza 10, Łódź
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Graniczna 8c, Wrocław
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Gdańska 27, Cząstków Polski, Czosnów
bezpłatne
Zapisz się
OsoboweBiznesowe
Filia IC, ul. Zimowa 4, Szczecin
bezpłatne
Zapisz się