Data publikacji: 2020-01-26

Na czym to polega?

Akcja Dookoła Świata to wyjątkowa inicjatywa dla wyselekcjonowanej grupy klientów. To nie tylko promocja, w konsekwencji której klienci mogą wyjechać na ciekawą wycieczkę. Ekskluzywna wyprawa w najpiękniejsze miejsca na Ziemi, ilość i jakość perfekcyjnie przygotowanych atrakcji oraz możliwość połączenia relaksu z rozmowami biznesowymi, to mieszanka, której próżno szukać w tradycyjnym biurze podróży.

Logo.jpg

Jakość i innowacyjność tej promocji wynika z wieloletniego doświadczenia jakie posiada Inter Cars. Wyprawy, które do tej pory zaproponowaliśmy i zrealizowaliśmy razem z naszymi klientami i partnerami, pozwoliły nam zbudować bardzo stabilny fundament, na podwalinach którego w tym roku powstała promocja Dookoła Świata.

Do udziału w tej akcji zaprosiliśmy najlepszych klientów, wytypowanych na podstawie obrotów uzyskanych w roku ubiegłym. Według tej klasyfikacji podzieliliśmy uczestników na cztery grupy:

Express Klub (relacja z wyjazdu, który odbył sie w grudniu 2019 r dostępna jest TUTAJ), Standard (Rio de Janeiro - 5-11. maj 2020 oraz 6-12. maj 2020, Bali - 15-23. kwietnia 2020)Biznes (Mauritius - 25 luty-03 marca 2020)Premium (RPA 19-28 marca 2020)

Każdej z grup przyporządkowaliśmy inną destynację: Rio de Janeiro oraz Bali (Klasa Standard), Mauritius (klasa Biznes) i RPA (Klasa Premium). To kierunki pełne słońca, cudów i ciekawostek, które proponujemy, dziękując za  zaangażowanie klientów i otwartość, jakimi wykazali się dołączając do naszej zabawy. Każdy z zaproponowanych kierunków niesie ze sobą piękno, tajemnicę, atrakcyjność i ekskluzywność oraz gwarantuje perfekcyjność przygotowania. Wszystko po to, aby te wyprawy ociekając dbałością o szczegóły stały się ukoronowaniem naszej współpracy.

Inter Cars Dookoła Świata to zupełnie nowy wymiar podróżowania – z Inter Cars zawsze w dobrym kierunku! 

Co trzeba więc zrobić, aby wybrać się w podróż z Inter Cars?

Klasyfikacja uczestników przeprowadzana jest na podstawie realizacji planu, która jest podstawą do przyznania nagród.Uczestnikami są klienci krajowi Inter Cars, wytypowani na podstawie obrotów uzyskanych w roku ubiegłym.Laureatami są uczestnicy, którzy spełnią wszystkie wymogi regulaminu.Minimalny próg zakupowy to minimalna wartość zakupów Asortymentu premiowego w okresie trwania akcji.Asortyment premiowy to produkty oferowane w sieci sprzedaży Inter Cars SA, wchodzące w skład segmentów: osobowego, ciężarowego, blacha, tłumik, oleje i akumulatory z wyłączeniem:Urządzeń wyposażenia warsztatowego,Towarów z poza oferty IC SA zakupionych poprzez oferty zwane „kiosk osobowy” i „kiosk ciężarowy”programówo komputerowych,Materiałów reklamowych i usług,Motocykli, skuterów, akcesoriów motocyklowych (nie dotyczy części motocyklowych),Towarów wyprzedażowychPo spełnieniu warunków akcji, która trwa do końca grudnia 2019 r., zaproponujemy Klientom wyprawy do miejsc, które poza pięknem fizycznym kryją w sobie małe i wielkie historie. Szczegółowe informacje o atrakcjach i więcej o historii tych miejsc znajdą Państwo na stronach dedykowanych konkretnym destynacjom:
Rio de JaneiroBaliMauritiusRPA

Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu
Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi. Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz ustalania i dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora).
Dane będą przechowywane przez okres: do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, przedawnienia ewentualnych roszczeń oraz wymagany właściwymi przepisami prawa (np. przepisami o rachunkowości).
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

* Pola wymagane