Data publikacji: 2018-08-03

FAQ

...czyli najczęściej zadawane pytania

O promocji

1. Jak zdobyć rabat na wyjazd?

Dla każdego z naszych klientów wyznaczyliśmy specjalne progi zakupowe, które należy zrealizować, aby uzyskać właściwy rabat. Ich wysokość uzależniona jest od regionu kraju i przynależności do fili. Klient może poznać ich wysokość po zalogowaniu się do Katalogu Online, w którym umieściliśmy regulamin dotyczący akcji Snow&Music Days 2018.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami zawartymi w programie, na stronie 3 proste kroki by zdobyć rabat lub do kontaktu z przedstawicielem handlowym.

2. Skąd wiem, że mogę wziąć udział w promocji?

Wszystkie informacje na temat możliwości dołączenia do akcji uzyskasz u Twojego Przedstawiciela Handlowego.

3. Jakie produkty uwzględnione są w akcji promocyjnej?

Wykaz produktów, które zostały uwzględnione w akcji Snow&Music Days 2018 znaleźć można w regulaminie promocji. Ten dostępny jest dla Ciebie w Katalogu Online. Możesz również zapytać o niego swojego Przedstawiciela Handlowego.

4. Co muszę zrobić, by zdobyć rabat dla osoby towarzyszącej?

Przede wszystkim musisz zrealizować swój plan zakupowy. To niezbędny warunek do tego, aby starać się o rabat dla osoby towarzyszącej. Kiedy już to zrobisz, sprawdź w regulaminie promocji, które produkty pozwolą zdobyć dodatkowy upust.

5. Jacy producenci biorą udział w akcji promocyjnej?

Partnerami wydarzenia są takie firmy jak Bosch, Castrol, Ruville, ZF, Sachs, TRW, Lemförder, Ferodo, Moog, LUK, INA, FAG, Delphi, Meyle, Febi. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Dębica, Kelly oraz Bridgestone, Firestone i Dayton.

6. Jaki jest koszt udziału dla dzieci?

Dziecko traktowane jest jako osoba towarzysząca. Szczegółowy koszt udziału poznasz u przedstawiciela handlowego.

7. Zabrakło mi niewiele do zrealizowania wymaganego progu. Co mogę zrobić?

Jeżeli udało Ci się zrealizować przynajmniej 80% Twojego progu zakupowego, skontaktuj się z Twoim Przedstawicielem Handlowym. Istnieje możliwość pokrycia brakującej kwoty przez uczestnika wycieczki.

Przed wyjazdem

1. Na jakie lotnisko rekomendowany jest przylot?

Sugerujemy port lotniczy w Bergamo (szacunkowy czas przejazdu do Bormio – 3h) lub port lotniczy Mediolan-Malpensa (szacunkowy czas przejazdu do Bormio – 3h)

2. Czy muszę zabrać ze sobą swój sprzęt narciarski?

Nie, nie ma takiej konieczności. Istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu narciarskiego i snowboardowego na miejscu na preferencyjnych warunkach, które oferują lokalne wypożyczalnie sprzętu. Ich oferta jest bardzo szeroka, dzięki czemu każdy z uczestników znajdzie coś dla siebie. Wypożyczalnie mają w swojej ofercie także kaski i buty narciarskie.

3. Czy jako uczestnik wydarzenia mam zapewnione ubezpieczenie?

Tak, każdy uczestnik będzie miał ważną polisę ubezpieczeniową, która obejmować będzie również sporty zimowe (narty, snowboard).

4. W jakim hotelu lub apartamencie będę zakwaterowany?

Odpowiedzi na to pytanie udzieli Przedstawiciel Handlowy Inter Cars S.A.

5. Co muszę zabrać ze sobą?

Najistotniejsze rzeczy, o które warto zadbać przed wyjazdem, to dokumenty i odpowiedni strój. Zimy w Bormio potrafią być bardzo śnieżne i mroźne. Klienci jadący własnymi samochodami powinni zaopatrzyć się w łańcuchy śniegowe. Ponadto osoby zażywające leki powinny również zabrać ze sobą ich odpowiedni zapas, a także wszystkie dokumenty odnoszące się do ich przypadłości lub choroby. Warto również uzupełnić apteczkę o wszelkiego rodzaju maści, potrzebne w przypadku upadków i stłuczeń. Kremy z filtrem UV i okulary przeciwsłoneczne także będą bardzo przydatne. Jeśli ktoś źle toleruje mróz i niskie temperatury powinien koniecznie wyposażyć się w ogrzewacze do rąk i stóp. Warto mieć również przy sobie gotówkę w euro.

Na miejscu

1. Czy parkingi na miejscu będą płatne? 

Parkingi hotelowe będą bezpłatne dla gości Inter Cars mieszkających w tych hotelach.

2. Czy na miejscu będzie możliwość skorzystania lekcji instruktora?

Tak, na miejscu do dyspozycji będzie wykwalifikowana kadra instruktorska. Zajęcia realizowane w grupach, na zamówienie. Będzie to usługa dodatkowo odpłatna.

3. Czy przewidziana jest nauka jazdy na nartach dla dzieci?

Tak. Podobnie jak w przypadku szkoleń dla dorosłych, zajęcia w grupach, na zamówienie, dodatkowo płatne.

4. W jakim języku będą porozumiewali się instruktorzy?

Współpracująca z nami kadra to instruktorzy z Polski.

5. Nie jeżdżę na nartach. Na jakie dodatkowe atrakcje mogę liczyć?

Lista atrakcji dla uczestników akcji Snow&Music Days 2018 jest bardzo szeroka. Osoby, które nie przepadają za sportami zimowy z pewnością nie będą się nudzić. Koncerty gwiazd, apres-ski podczas którego zagra DJ Alex, rewelacyjne Bormio Di Terme, lodowisko, zwiedzenia urokliwej Lombardii oraz możliwość spotkania z czołowymi przedstawicielami branży motoryzacyjnej – to tylko niektóre z rzeczy, które przygotowaliśmy dla naszych klientów.

Więcej informacji pod linkami: O Bormio, Termy w Bormio i Koncerty

6. Czy do wyciągu z hoteli dojadę transportem miejskim?

Tak na miejscu do dyspozycji będą bezpłatne „ski busy” kursujące pomiędzy hotelami a główną gondolą w Bormio.

7. Jak mogę zapisać się do zawodów narciarskich?

Realizacja zawodów narciarskich oraz jej format uzależniona będzie od panujących na miejscu warunków atmosferycznych, więcej szczegółów będziemy w stanie podać w późniejszym terminie.

8. Gdzie otrzymam Skipass?

Szczegóły podamy wkrótce.

9. Czy skipass obowiązuje również dzieci?

Tak, dzieci również mogą korzystać z darmowego skipassu. Dzieci poniżej 12 r.ż. będą musiały zrobić sobie zdjęcie do skipassu przy kasach.

10. W jakich godzinach odbywa się nocna jazda?

Dokładne godziny jak i dzień, w którym zorganizujemy nocne jazdy będzie uzależniony od panujących na miejscu warunków atmosferycznych.

11. Czy udział w nocnej jeździe jest darmowy?

Nocne jazdy objęte będą skipassem.

12. Czy koncert gwiazdy dla klientów Inter Cars jest darmowy?

Udział w koncercie organizowanym przez Inter Cars jest całkowicie bezpłatny dla wszystkich uczestników akcji Snow&Music Days 2018. Koncert odbędzie się 12.12.2018 w hali Pentagono.

13. Czy w razie wypadku mogę liczyć na opiekę medyczną?

Opieka medyczna objęta będzie warunkami polisy ubezpieczeniowej.

14. Czy w hotelach można korzystać ze SPA?

W hotelach, które wyposażone są w SPA można korzystać z nich bez ograniczeń. W części obiektów SPA będzie bezpłatne, w innych klienci będą zobligowani do poniesienia opłaty. Szczegóły odnośnie poszczególnych placówek podamy wkrótce.

15. Czy hotele gwarantują wyżywienie?

Każdy hotel zapewnia zakwaterowanym w nim uczestnikom dwa posiłki – śniadania oraz obiadokolacje. Alkohole i napoje gazowane są dodatkowo płatne.