Data publikacji: 2020-05-06

Wszystko o Katalogu Online, e-Cat oraz e-Sowie

Rosnące zainteresowanie oprogramowaniem do zarządzania warsztatem i zamawianiem części online, zaowocowało, że to właśnie temat tych narzędzi poruszony został podczas wtorkowego webinaru. Spotkanie online zorganizowane zostało w ramach programu #pomagamypomagać, który skierowany jest do klientów Inter Cars.

zarządzanie-1.jpg

Epidemia COViD-19 wprowadziła w wielu warsztatach konieczność radykalnych zmian. W pierwszej fazie były one związane z zapewnieniem maksymalnego bezpieczeństwa klientów i pracowników. Teraz kolej na wdrożenie nowych procedur, które pomogą prowadzić biznes za pomocą cyfrowych narzędzi.

To właśnie one były tematem wtorkowego webinaru. W trakcie spotkania prowadzący omówili najważniejsze funkcje takich programów jak  Katalog Online, e-Cat, a także e-Sowa. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej przybliżyć klientom Inter Cars funkcjonowanie e-narzędzi.

- Szukanie sposobu na ograniczenie czasu i kosztów to jeden z trendów, którego rozwój pandemia koronawirusa dodatkowo przyspieszyła. Nasi klienci lawinowo zaczęli używać elektronicznych narzędzi, które dla nich przygotowaliśmy. Dzięki temu mogą wznieść swój biznes na zupełnie nowy, wyższy poziom – mówił podczas spotkania Roman Renduda, odpowiedzialny za rozwój tego segmentu w Grupie Kapitałowej Inter Cars.

Wtorkowy webinar był już czwartym spotkaniem online od wybuchu pandemii. Dotychczas wszystkie szkolenia zgromadziły przed ekranami ponad 5000 widzów, którzy mogli dowiedzieć się o tym, jak funkcjonować w biznesie w tym trudnym czasie.

Więcej na temat webinarów i samej akcji #pomagamypomagać znaleźć można na stronie https://intercars.com.pl/pomagamypomagac.

W akcję zaangażowani są: Castrol, ZF Aftermarket, Bosch, Schaeffler, Mann Filter, Filtron, Delphi, Febi, Varta /Clarios, Contitech, Valeo, Osram, Magneti Marelli, Vredestein, Bridgestone i Goodyear.