Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Wirtualna konferencja Q Service Castrol

2021-03-10

Sieć Q Service Castrol, mimo niesprzyjających warunków, postanowiła zorganizować coroczne spotkanie z warsztatami należącymi do jej struktur. W tym roku odbyło się w ono nietypowej formule – całość miała charakter studia telewizyjnego, które było transmitowane za pośrednictwem Internetu. Jakie kwestie zostały poruszone i jakie zmiany czekają sieć w 2021 roku?

Q Service Castrol
Q Service Castrol

Początek roku to w przypadku wielu projektów czas podsumowań i ustalania celów na kolejne miesiące. Nie inaczej jest w przypadku sieci Q Service Castrol. Przedstawiciele odpowiedzialni za przedsięwzięcie wielokrotnie udowadniali, że potrafią reagować dynamiczne na zmieniające się otoczenie i z dużą dozą kreatywności podchodzą do wyzwań, które napotykają w codziennej pracy.

Potwierdzeniem tych słów jest zrealizowana w ostatni weekend lutego „Wirtualna konferencja Q Service Castrol”. Spotkanie to było nawiązaniem do corocznego balu sieci, który w tym roku, ze względu na sytuację epidemiologiczną, nie mógł zostać zorganizowany w tradycyjnej formule.


- Tworząc naszą sieć od początku zakładaliśmy, że będziemy współpracować z serwisami w sposób partnerski i transparentny. Z tego powodu zależało nam na tym, aby podsumować cały 2020 roku i przedstawić nasze plany rozwoju projektu na kolejne miesiące.  Zorganizowaliśmy profesjonalne studio i w ciągu 90 minut skrupulatnie przeszliśmy punkt po punkcie, omawiając każdy detal funkcjonowania sieci. Całość w naszej ocenie wyszła bardzo profesjonalnie, co zdają się potwierdzać opinie klientów – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars, odpowiedzialna za rozwój projektu.

Pomimo niezwykłych warunków wspólnie udało się nam zrealizować wiele akcji i powiększyć zespól Q Service Castrol o 160 warsztatów. Dlatego szukaliśmy sposobu na kontakt ze wszystkimi oraz wyróżnienie najlepszych serwisów. Jesteśmy przekonani, że tegoroczna oferta wpłynie pozytywnie na współpracę z dotychczasowymi warsztatami oraz zachęci kolejne firmy do przyłączenia się do naszej sieci.  Mamy nadzieję, że w niedługim czasie zobaczmy się w terenie, a za rok - na balu – powiedział Tarek Hamed, Marketing Manager Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej.

Podczas 90 minut serwisy zrzeszone w sieci mogły dowiedzieć się o wszystkich aspektach związanych z planami Q Service Castrol, zrealizowanymi celami, a także o nowych partnerze, który wkrótce zostanie ogłoszony szerszemu gronu.


W spotkaniu wzięli udział zarówno przedstawiciele Inter Cars i Castrol, ale także firm partnerskich: Continetal, ATE, ZF Aftermarket i Varta.

Całość została zrealizowana z zachowaniem najwyższych standardów i pełnego reżimu sanitarnego.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email
Infolinia
801 80 20 20
Pon-Pt 8:00 - 18:00
Sob 9:00 - 13:00
Klienci flotowi:
22 714 14 14
Logo Inter Cars
Inter Cars S.A.
ul. Gdańska 15,
Cząstków Mazowiecki,
05-152 Czosnów
+48 22 714 17 10
+48 22 714 17 12
[email protected]

Powered by IC Developers Team © 2024 Inter Cars

Polityka cookiesFAQ RODOInformacja o przetwarzaniu danych
LinkedIn
Instagram
Youtube
Facebook