Data publikacji: 2020-03-09

U wrót raju z Inter Cars

Tydzień na rajskiej wyspie z niezwykle intensywną, ale i dostarczającą wielu wrażeń grą terenową, z wizytą w destylarni rumu, herbaciarni oraz rejsem katamaranami po wodach Oceanu Indyjskiego. To tylko część atrakcji przygotowanych dla klientów Inter Cars, którzy na przełomie lutego i marca wyjechali z dystrybutorem na Mauritius.

Mauritius_2020_ (35).jpg
Mauritius_2020_ (608).jpg
Mauritius_2020_ (536).jpg
Mauritius_2020_ (528).jpg
Mauritius_2020_ (519).jpg
Mauritius_2020_ (516).jpg
Mauritius_2020_ (489).jpg
Mauritius_2020_ (481).jpg
Mauritius_2020_ (466).jpg
Mauritius_2020_ (402).jpg
Mauritius_2020_ (381).jpg
Mauritius_2020_ (323).jpg
Mauritius_2020_ (322).jpg
Mauritius_2020_ (275).jpg
Mauritius_2020_ (235).jpg
Mauritius_2020_ (206).jpg
Mauritius_2020_ (190).jpg
Mauritius_2020_ (147).jpg
Mauritius_2020_ (33).jpg

Wyjazd na afrykańską wyspę, drastycznie różniącą się jednak klimatem od pozostałej części kontynentu, to pierwsza destynacja, w którą udali się triumfatorzy akcji promocyjnej Inter Cars Dookoła Świata. Dni spędzone na rajskiej wyspie w tropikalnym klimacie były czasem, w którym klienci mieli szansę lepiej się poznać, zawiązać nowe relacje biznesowe, ale przede wszystkim wspólnie bawić się i odpoczywać w jednym z najpiękniejszych zakątków naszej planety.

- Witamy wszystkich Państwa na Mauritiusie, na tej pięknej wyspie, na której mamy zamiar spędzić ekscytujący, pełen atrakcji tydzień – mówił podczas kolacji powitalnej Mariusz Wągrodzki, Dyrektor ds. Promocji CL Polska w Inter Cars – Wierzymy, że ten czas będzie możliwością wypoczynku, ale także nawiązania nowych biznesowych relacji oraz zacieśnienia tych już istniejących. W podobnym tonie wypowiedział się Michał Adamaszek, Dyrektor Regionu Rynku Osobowego: - Jesteśmy tutaj przede wszystkim po to, żeby odpocząć, ale też wysłuchać Waszych opinii, poznać problemy i zagłębić się w głos, który jest dla nas bardzo ważny. Życzymy Wam udanej zabawy i wyjazdu, który na długo zapisze się w pamięci.

Życzenia wypowiedziane podczas powitalnej kolacji spełniły się w 100%, a uczestnicy wyjazdu przeżyli na Mauritiusie tydzień pełen niezwykłych wrażeń i emocji. Cała grupa stacjonowała w opcji All Inclusive w znajdującym się w południowo-zachodniej części wyspy ekskluzywnym kompleksie hotelowym Paradis Beachcomber Golf Resort & Spa 5*, położonym na tle kultowej góry Le Morne Brabant, na skraju jednej z najbardziej malowniczych linii brzegowych wyspy i w pobliżu największej laguny na Mauritiusie. Klienci Inter Cars poza luksusowymi pokojami mieli do dyspozycji m.in. basen, centrum sportów wodnych czy pięknie położone pole golfowe.

Już drugiego dnia wszyscy uczestnicy wyjechali na całodniowy rejs katamaranami po wodach zachodniego wybrzeża wyspy. Podczas kilkugodzinnej wyprawy mieli m.in. możliwość snorkelingu, a więc pływania po powierzchni, z twarzą zanurzoną pod lustrem wody, pozwalającą obserwować podwodne życie na rafie koralowej. Organizatorzy właśnie na katamaranach przygotowali tego popołudnia smaczny lunch, a dodatkową atrakcją wyprawy była możliwość podziwiania delfinów w ich naturalnym środowisku. Ssaki te pływały tuż obok statków z klientami Inter Cars.

Jeszcze bliżej morskiej przygody było ośmiu uczestników wyjazdu, którzy kolejnego dnia zdecydowali się na połów dalekomorski i wypłynęli na dwóch łodziach kilka kilometrów w głąb oceanu. Wyprawa okazała się niezwykle owocna, udało im się bowiem złowić ważącego blisko 60 kilogramów merlina, który dla całej grupy będzie z pewnością jednym z najwartościowszych trofeów w wędkarskiej karierze. W tym samym czasie inni uczestnicy wyjazdu udali się w podróż do stolicy kraju, Port Louis, gdzie zwiedzali miejską starówkę, okolice portu, słynną ulicę z kolorowymi parasolkami oraz miejscowy bazar i nowoczesne, eleganckie centrum handlowe z butikami najbardziej popularnych marek, a także ogromny sklep z pamiątkami.

Największą atrakcją wyjazdu była całodniowa gra terenowa, podczas której klienci Inter Cars musieli zmierzyć się z szeregiem trudnych zadań i wyzwań. Aby je zrealizować, należało wykazać się sprytem, spostrzegawczością, a nawet umiejętnościami negocjacyjnymi. Gracze podzielili się na ośmioosobowe drużyny. Każda z nich otrzymała do dyspozycji własnego busa z miejscowym kierowcą i… rozpoczęła się wielka przygoda. Podczas całodniowej wyprawy zespoły musiały zmierzyć się z szeregiem łatwiejszych i trudniejszych wyzwań, wśród których znalazły się m.in. dotarcie do Maconde i wspólna zbiorowa fotografia w jednym z najpiękniejszych punktów widokowych na wyspie, zakup świeżego ananasa i umiejętne obranie go zgodnie z miejscowymi standardami, znalezienie brakujących słów do najpopularniejszej piosenki na Mauritiusie „La Rivière Tanier” i wspólne zaśpiewanie jej podczas lunchu, a także wizyta na targu, na którym musieli oni kupić sari oraz składniki niezbędne do przygotowania massali. Samą przyprawę zmielili wykorzystując pomoc lokalnych mieszkańców, wspólnie z nimi mieli też za zadanie przygotować ros-kari.

Niezwykle ciekawymi punktami na trasie gry były również: herbaciarnia w Bois Cheri i degustacja różnego rodzaju herbat, Grand Bassin i odwiedziny jednej z największych hinduistycznych świątyń na wyspie oraz wizyta w destylarni rumu Rhumerie de Chamarel połączonej z krótkim zwiedzaniem obiektu, lunchem oraz degustacją najlepszych miejscowych trunków. Ostatnim punktem wyprawy była wizyta w Chamarel Park, w którym uczestnicy wyjazdu mogli zobaczyć największy wodospad na Mauritiusie o wysokości ponad 85 metrów oraz Ziemię Siedmiu Kolorów – niezwykłe zjawisko geologiczne, którego intensywność w dużym stopniu zależna jest od pory dnia, natężenia promieni słonecznych oraz od tego, ile wilgoci znajduje się w danej chwili w powietrzu. To falisto-wyboisty grunt pokryty bazaltowym piaskiem mieniącym się siedmioma odcieniami. Tajemnicą niezwykłych, różnokolorowych pasów są drobne, cykliczne pęknięcia, dzięki którym powstają warstwy nowych kolorów.

- Gra terenowa, w której mieliśmy okazję wziąć udział była strzałem w dziesiątkę – powiedział Kazimierz Ryś z serwisu Autokomplex Ryś w Bystrej - Dzięki niej poznaliśmy Mauritius od drugiej strony, mogliśmy zwiedzić Park Narodowy Black Rivers Gorges, bardzo efektowną herbaciarnię oraz destylarnię, w której skosztowaliśmy i samemu przygotowaliśmy rum. Dzięki temu odwiedziliśmy w ciągu jednego dnia najciekawsze miejsca  na tej stosunkowo niewielkiej wyspie.

Wspólnie spędzony tydzień pozwolił zrelaksować się wszystkim uczestnikom wyjazdu, nabrać sił, a także lepiej poznać swoich kolegów po fachu. Na Mauritiusie pogłębiła się niejedna przyjaźń, a zawiązało wiele, nie tylko biznesowych, znajomości. Udany wyjazd zwieńczyła pożegnalna kolacja w tropikalnym stylu, która rozpoczęła się koktajlem przy zachodzie słońca, pokazem tańca sega wpisanym w 2014 roku na listę niematerialnego dziedzictwa UNESCO, a zakończyła zabawą pod palmami w rytm muzyki DJ-a.

- Cały wyjazd był fantastycznym doznaniem, a Inter Cars po raz kolejny stanął na wysokości zadania. Organizację mogę ocenić na najwyższą możliwą ocenę, przebywaliśmy w pięknej przestrzeni hotelowej, a imponujący obraz całości dopełniała bliskość lazuru oceanu – powiedział Sebastian Tomala z serwisu Tomala Opony-Serwis w Cieszynie.

Wyjazd, podobnie jak cała inicjatywa Dookoła Świata, nie odbyłby się bez wsparcia partnerów, którzy od wielu lat ściśle współpracują z Inter Cars. W gronie tym znaleźli się: ATE, DR1V, Ferodo, Beral, Moog, Monroe, ZF Aftermarket, Lemforder, Sachs, TRW, Bosch, Denso, Delphi Technologies, Continental, Filtron, Febi Bilstein, Meyle, SKF, LUK, INA, FAG, Ruville, Schaeffler, MAHLE, NGK, Nissens, Aisin, KYB, Valeo, Elring, Castrol, Shell, Comma, Total, Elf, Rafineria Jasło, Exide, Varta, Magneti Marelli, Mann Filter, Osram i Danblock.