Strategiczna współpraca Total Lubrifiants i Grupy Kapitałowej Inter Cars
2020-10-13
Historycznie współpraca obu firm początkowo obejmowała rynek krajowy. Następnie została rozszerzona na pozostałe kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Dla firmy Total była ona okazją do promocji i sprzedaży wszystkich swoich produktów smarnych dla motoryzacji do całej sieci Inter Cars, w skład której wchodzi ponad 500 filii rozmieszczonych w 17 krajach Europy. Inter Cars umożliwił natychmiastową realizację sprawnych dostaw produktów najwyższej jakości na poszczególnych rynkach.
„Przedłużenie umowy jest umocnieniem naszych relacji z firmą Total w Europie Środkowo-Wschodniej. Dotychczasowe działania z marką Total pokazały, że formuła tej współpracy sprawdza się, a nasi klienci doceniają szeroką dostępność produktów najwyższej jakości. Inter Cars zawsze stawia największy nacisk na dostępność produktów oraz jakość serwisu i długofalowa współpraca z marką Total jest tego potwierdzeniem. Jestem głęboko przekonany, że kolejne lata pomogą utwierdzić klientów w tym przekonaniu i za jakiś czas znów będziemy mogli oznajmić światu następne wyzwania, które przed sobą stawiamy” – mówi Maciej Oleksowicz, Prezes Zarządu Inter Cars SA.
W dystrybucji Inter Cars dostępne będą flagowe produkty Total, takie jak oleje TOTAL QUARTZ. To wyjątkowy produkt w gamie Total posiadający specjalną formułę (ART) chroniącą silniki pojazdów przed mechanicznym zużyciem, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Oleje QUARTZ przeznaczone są do wszystkich typów pojazdów, dzięki czemu niemal w całości pokrywają europejski park samochodowy.
“Cieszymy się z przedłużenia tej umowy, która określa ramy naszej szerokiej współpracy z Inter Cars na najbliższe lata. Nasze firmy podzielają wspólne wartości bycia możliwie blisko naszych klientów i zapewnienia im najlepszej obsługi. Wartości te okazały się fundamentem wspólnego sukcesu, najpierw w Polsce a następnie w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy przekonani, że ta europejska współpraca już jest i nadal będzie dużą wartością dodaną z punktu widzenia całej branży motoryzacyjnej” – mówi Nicolas Leblond, Dyrektor Zarządzający Total Polska.