Data publikacji: 2020-07-27

Q Service Castrol szkoli serwisy

W dniach 23 i 24 lipca w Centrum Szkoleniowym Inter Cars odbyło się pierwsze po reaktywacji szkolenie dla warsztatów sieci Q Service Castrol. Czego dotyczyło, jakie były wrażenia uczestników i czy planowane są kolejne tego typu wydarzenia?

IMG_20200723_091823.jpg
IMG_20200723_091752.jpg
IMG_20200723_091808.jpg

Szkolenie zorganizowane w Cząstkowie Polskim to pierwsze z serii bezpłatnych szkoleń zaplanowanych dla sieci Q Service Castrol. W trakcie jego trwania przedstawiciele serwisów mogli dowiedzieć się wielu przydatnych informacji, które pozwolą im efektywniej wykonywać codzienne prace z korzyścią dla kierowców, jak i ich samych.

- Szkolenie podzielone zostało na dwa dni, tak, aby uczestnicy mogli zdobyć jak najszerszą wiedzę, ale też poznać wszystkie aspekty od praktycznej, a nie tylko teoretycznej strony. Celem naszego spotkania biznesowego jest omówienie standaryzacji sieci Q Service Castrol oraz zrozumienie procesów polegających na wzmocnieniu marki premium. Przedstawiamy dokładnie jaką ścieżkę kwalifikacji powinien przejść każdy z naszych serwisów, aby uzyskać zadowalający wszystkich, a zwłaszcza klientów, poziom – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych w Inter Cars.

Oprócz modułów związanych z samą marką, jej siłą i cechami wyróżniającymi ją na rynku, uczestnicy szkolenia poznali też szczegóły wewnętrznego audytu, tajniki wydajnego zarządzania serwisem czy siłę kadry zarządzającej w odniesieniu do jakości budowanej marki.

- Procedura związana z przyjęciem auta do serwisu, obsługa klienta oraz wszystkie pozostałe elementy dotyczące utrzymania wysokich standardów, to bardzo istotne kwestie, które powinny być nieustanie utrzymywane na wysokim poziomie. Takie szkolenie pozwala spojrzeć na sposób prowadzenia biznesu w inny sposób i być może dostrzec niektóre uchybienia, które w natłoku codziennych obowiązków wdarły się do pracy serwisu. Jestem zdania, że wiedzy nigdy nie jest zbyt dużo, dlatego chętnie zapisałem się do udziału w tym szkoleniu - Mówi Andrzej Czerepok, właściciel serwisu ARIS, zrzeszonego w Q Service Castrol.

Każdy uczestnik obecny na szkoleniu poznał zagadnienia odnoszące się do takich elementów jak proces decyzyjny klienta oraz jego poszczególne etapy, budowanie wizerunku i profesjonalizmu firmy na każdej płaszczyźnie jej postrzegania, aspekty jakości oraz rola i zalety ustandaryzowanych procesów, a także spójnej wizualizacji.

Kolejne szkolenia

Terminy i miejsca szkoleń:

30-31 lipca: Kraków, Zespół Szkół Mechanicznych nr 1 im. Szczepana Humberta w Krakowie, al. Mickiewicza 5

[Zapisy]

3-4 sierpnia: Swarzędz, Filia Inter Cars, ul. Cieszkowskiego 90

[Zapisy]

13-14 sierpień: Tychy, Zespół Szkół nr 6, al. Piłsudskiego 10

[Zapisy]

Wszystkie szkolenia są bezpłatne dla warsztatów zrzeszonych w strukturach Q Service Castrol. Po stronie uczestnika pozostaje jedynie dojazd oraz ewentualny nocleg.

Podobne artykuły

BDO, czyli co?

BDO, czyli co?

Q Service Castrol rusza z nową kampanią

Q Service Castrol rusza z nową kampanią

#pomagamypomagać – WAŚ i Inter Cars wspierają warsztaty

#pomagamypomagać – WAŚ i Inter Cars wspierają warsztaty

Układ sprzęgła, hydrauliczne systemy wysprzęglania – szkolenie Schaeffler dla klientów Inter Cars

Układ sprzęgła, hydrauliczne systemy wysprzęglania – szkolenie Schaeffler dla klientów Inter Cars