Data publikacji: 2018-10-25

Ofensywa sieci Q-Service

Nowe, odświeżone logo, strategia na najbliższe lata oraz oficjalne wsparcie światowej marki – te i wiele innych informacji czekały na przedstawicieli warsztatów zrzeszonych w Q-Service. Podczas pierwszego spotkania tej sieci ofensywa Q-Service została oficjalnie ogłoszona.

DSC_4750.jpg
DSC_4783.jpg
DSC_4792.jpg
DSC_4562.jpg
DSC_4777.jpg
DSC_4501.jpg

Pierwsze w tym roku spotkanie sieci Q-Service odbyło się 22 września w Hotelu Narvil w Serocku. Zgromadzeni goście z zainteresowaniem wysłuchali informacji o ambitnych planach organizacji, zrzeszającej właścicieli warsztatów. Ogłoszono nie tylko strategię działań marketingowych na najbliższe lata, które mają na celu wypromowanie sieci w świadomości kierowców, lecz także zaprezentowano nowe, odświeżone logo. W trakcie konferencji ogłoszono ponadto zaangażowanie światowego potentata w działania sieci, dzięki czemu warsztaty współpracujące z Q-Service zyskają unikalne wsparcie globalnej marki.

Potężne wsparcie w Europie

Zgromadzonych gości przywitał Prezes Zarządu Inter Cars SA, Maciej Oleksowicz.

Inter Cars bardzo ceni sobie partnerstwo, w tym przede wszystkim partnerstwo z warsztatami samochodowymi. To Wy jesteście dla nas najważniejsi. Wszystko, co robimy, robimy dla Was. Oferujemy najlepszą dostępność części, serwis i obsługę – wszystko to po, aby współpracowało się nam jak najlepiej – mówił Maciej Oleksowicz.

Po krótkim wstępie na scenie pojawił się Alfred Franke, który opowiedział zgromadzonym gościom o inicjatywach Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM), któremu przewodniczy. W trakcie jego prelekcji usłyszeć można było, jak dużo wysiłku i pracy organizacja wkłada w rozwój i ochronę niezależnych warsztatów. Przytoczone zostały liczne przykłady, w tym m.in. zakończona sukcesem batalia o zachowanie złącza OBD.

Nowe rozdanie

Zaraz po nim na scenie pojawiła się Marta Ciesielska, menadżer odpowiedzialny za nowy projekt Q-Service, która rozpoczęła główną prezentację. W trakcie jej wystąpienia można było usłyszeć, jak do tej pory wyglądał rozwój sieci serwisowych wspieranych przez Inter Cars, ile warsztatów jest obecnie w nich zrzeszonych, a także jakie zmiany zachodziły w poszczególnych sieciach. Zaprezentowano również wyniki badań pokazujących, jak klienci postrzegają poszczególne sieci serwisowe.

Kontynuacją jej wystąpienia była prezentacja Wojciecha Twaroga, Członka Zarządu Inter Cars, który przedstawił zgromadzonym gościom informacje o bieżącej sytuacji sieci Q-Service, a także przedstawił nowego partnera, który wspólnie z Inter Cars będzie wspierał warsztaty zrzeszone w sieci Q-Service.

Chcemy zaprosić Państwa do nowego otwarcia. W ofercie, którą dla Was przygotowaliśmy, zawarliśmy 20 lat doświadczenia zgromadzonego w trakcie istnienia sieci Q-Service. Jako partnera do ekspansji zaprosiliśmy markę, która będzie doskonałym wsparciem w naszych działaniach. Bardzo mocno wierzymy w efekt synergii – mówił Wojciech Twaróg.

Nowe logo i wyższe standardy

Ewolucja marki Q-Service oznacza liczne zmiany. Pierwszą i najważniejszą będzie wprowadzenie zmodyfikowanej identyfikacji wizualnej. Nowe logo czerpie wszystko co najlepsze z dotychczasowego emblematu. Połączenie niebieskiego i zielonego z nowoczesnym designem, jasno wskazuje, że od tej pory Q-Service będzie marką konsumencką, nastawioną na jakość i profesjonalizm.

W ślad za tymi zmianami idą również dodatkowe korzyści, takie jak liczne szkolenia dla mechaników czy bonusy i pomoc przy prowadzeniu warsztatów. Wszystko po to, aby jeszcze mocniej zatroszczyć się o członków sieci i ich klientów.

Spotkanie w Serocku było pierwszym z czterech, które do końca października odbyły się w pozostałych częściach kraju.