Data publikacji: 2020-05-11

Mechanik samochodowy pomaga serwisować respirator? #Pomagamypomagać

Pandemia koronawirusa wymaga od wszystkich grup zawodowych otwartości na niesienie pomocy oraz współpracę na wielu płaszczyznach. Ta może być bardzo pomocna w najcięższych momentach epidemii. Teraz przed mechanikami stoi szansa na naukę umiejętności naprawy respiratorów i sprzętów medycznych.  Wspólnie wspieramy całą branże, ale i #Pomagamypomagać innym!

zarzadzanie5-1170x658.jpg

W tym trudnym dla wszystkich czasie powszechna jest opinia, iż bezpieczeństwo pracowników, szkolenia na dużą skalę i nowa wiedza, mogą być tymi elemetami, które pomogą ustrzec się przed skutkami rozwoju pandemii.

Krajowa służba szkolenia przemysłowego (SENAI) mobilizuje swoje zespoły, sprzęt i usługi do zwalczania COVID-19 i stawienia czoła gospodarczym oraz społecznym skutkom globalnego kryzysu. Jednym najpilniejszych problemów jest naprawa i konserwacja respiratorów do stosowania na oddziałach intensywnej terapii. Te są niezbędnym sprzętem do leczenia najpoważniejszych przypadków COVID-19.

More Ventilators Maintenance Initiative to dobrowolna sieć utworzona przez SENAI (National Service for Industrial Training), ArcelorMittal, BMW Group, Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Ford, General Motors, Honda, Hyundai Motor Brazil, Institute of Technological Research (IPT) oraz POLI-USP, Jaguar Land Rover, Mercedes-Benz z Brazylii, Moto Honda, Renault, Scania, Toyota, Troller, Usiminas, Vale, Volkswagen z Brazylii i Volvo z Brazylii, przy wsparciu Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Obrony, Brazylijskiej Agencji Rozwoju Przemysłu (ABDI) i ABEClin.

Chcąc podzielić się tym doświadczeniem z międzynarodowymi partnerami, zorganizowali bezpłatne e-szkolenie w języku angielskim na temat konserwacji i naprawy tych ratujących życie maszyn.

Te interaktywne warsztaty odbędą się na kanale YouTube (www.youtube.com/senaicimatec-oficial), w najbliższy wtorek, 12 maja, o 19:00.

Inter Cars wspólnie z przedstawicielami branży - klientami i dostawcami, udowodnił, że ludzie obecni w tym segmencie gospodarki nie są obojętni na ludzkie cierpienie i potrzeby.  Dodatkowa wiedza z zakresy serwisu maszyn medycznych, może w przyszłości pomóc być bardziej przygotowaniami na inne, równie niebezpieczne sytuacje. 

Szkolenie stanowić może doskonałe uzupełnienie posiadanej już wiedzy i być potwierdzeniem otwartości do zmian w tym dynamicznie zmieniającym się świecie. 

W mediach pojawia się wiele informacji o nawracających epidemiach i chorobach – im lepiej będziemy przygotowani, tym mniej szkód będą w stanie nam wyrządzić.

I chociaż zdanie „Mechanik samochodowy pomaga serwisować respirator” brzmi niewiarygodnie, to faktyczne posiadanie tej wiedzy w przyszłości może ratować ludzkie życie. 

Wspólnie wspieramy siebie, ale i #Pomagamypomagać innym
Serdecznie zapraszamy!


Podobne artykuły

Bądź Eko

Bądź Eko

Szkolenie online – Zarządzanie warsztatem w kryzysie cz.5

Szkolenie online – Zarządzanie warsztatem w kryzysie cz.5

Elektroniczna książka serwisowa w Strefie Warsztatu

Elektroniczna książka serwisowa w Strefie Warsztatu

Dynamiczna wymiana oleju – 2. część szkolenia Ravenol

Dynamiczna wymiana oleju – 2. część szkolenia Ravenol