Data publikacji: 2019-09-30

Jak przygotować się do szkolenia?

Już niedługo spotkamy się podczas szkolenia „Stwórz stronę internetową Twojego warsztatu - sprawdź jak działa System AI”. Dla Was to doskonała okazja do tego, aby poznać narzędzia pozwalające wypromować Wasz warsztat w przestrzeni Internetu. Dla nas z kolei to możliwość, aby jeszcze lepiej zdefiniować Wasze potrzeby i móc na nie odpowiedzieć.

wwwarsztat_1920x1080.jpg

Jak przygotować się do szkolenia?

Oto, co będzie potrzebne Ci, abyś mógł w pełni wykorzystać potencjał naszego szkolenia!

Co powinieneś zabrać ze sobą na szkolenie z Systemu AI?

  1. Laptop wraz z zasilaczem.

Komputer będzie potrzebny, abyś mógł w komfortowych warunkach pracować i logować się do portali społecznościowych – Facebook i Google. Koniecznie zabierz ze sobą zasilacz, aby Twój komputer miał zapewniony stały dostęp energii. Na Ciebie będzie czekała pyszna kawa i dawka solidnej wiedzy, która nakręci Cię do działania.

Spotkanie odbędzie się w formule 4-godzinnych warsztatów, podczas których wspólnie przejdziemy przez proces integracji kont na Facebooku i w Google wraz z Waszą przyszłą stroną internetową!

  1. Dostęp (login i hasło) do konta na Facebooku, które ma administratora na firmowym fanpage’u.

Będziemy pracowali na firmowych fanpage’ach na Facebooku. Nie wykorzystujemy do tego Waszych prywatnych profili, dlatego koniecznie musicie mieć dostęp do fanpage’a firmowego. Uwaga! Jeśli Twój warsztat nie posiada firmowego fanpage’a, koniecznie musi utworzyć go przed szkoleniem. Jego założenie jest bardzo łatwe, a posiadanie takiego konta znacznie przyspieszy szkolenie. Fanpage możesz założyć tutaj: business.facebook.com. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, skontaktuj się z nami: Rafał Pierzgała (rpierzga@intercars.eu, tel. 669 900 124) lub Rafał Kaźmierczak (rkazmie2@intercars.eu, tel. 691 236 672).

Po zakończeniu szkolenia Twój fanpage stanie się głównym źródłem informacji o Twojej firmie dla klientów. Facebook to potężne narzędzie i dzięki nam nauczysz się, jak jego siłę przekuć na korzyść i promocję Twojego biznesu.

  1. Dostęp (login i hasło) do konta na Google Ads

Google to główny konkurent Facebooka. Jeśli będziesz potrafił zarządzać treściami w obu tych systemach, klienci bez problemu trafią prosto do Twojego warsztatu.

Jeśli nie masz konta Google Ads, pomożemy Ci je założyć podczas szkolenia.

  1. Dostęp (login i hasło) do konta Google Moja Firma

Patrz pkt. 3

  1. Firmową kartę kredytową/debetową (nie może być to karta prywatna!) do podpięcia konta reklamowego w Google i Facebooku. Wystarczy spisany numer karty firmowej, data ważności i kod CVV.

Firmowa karta kredytowa będzie potrzebna do tego, abyśmy mogli nauczyć Cię jak kupować i tworzyć reklamy skierowane do Twoich nowych klientów. Wystarczy, że spiszesz z niej wymagane dane (numer karty, datę ważności i kod CVV), fizycznie sama karta nie jest potrzebna. Karta powinna być firmowa, aby w ramach działalności firmy przygotować kampanię reklamową na Facebooku.

  1. Zgodę na emisję reklam na Facebooku i Google promujących warsztat kwotą 10 zł lub więcej.

Jeśli na szkoleniu obecny będzie pracownik, a nie właściciel warsztatu, to koniecznie musi mieć on zgodę właściciela, że w jego imieniu może tworzyć kampanie reklamowe na firmowej stronie za co najmniej 10 zł.  

  1. Datę powstania firmy

Będzie potrzebna do tego, aby móc umieścić informacje na stronie oraz do rejestracji w systemie.

  1. Reprezentacyjne zdjęcia warsztatu w formacie .jpg lub .png,

Jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów, dlatego żadna profesjonalna strona internetowa nie może powstać bez autentycznych i wykonanych w dobrej jakości zdjęć. Koniecznie zabierz ze sobą zdjęcia Twojego warsztatu ukazujące go zarówno wewnątrz, jak i zewnątrz.

Każda fotografia powinna być wykonana w formacie .jpg lub .png. im lepszej jakości zdjęcie, tym lepiej będzie prezentowało się finalnie na Twojej stronie internetowej!

  1. Logo firmy w formacie .jpg lub .png,

Jeśli Twój warsztat może się pochwalić profesjonalnym logo lub znakiem identyfikacyjnym, to zabierz je sobą w formacie elektronicznym.

Dziękujemy i do zobaczenia na szkoleniu!

Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami:

Edyta Jaworska (ejaworsk@intercars.eu, 669 900 529)

Karina Giżyńska (kgizyns2@intercars.eu, 785 660 154).  

Podobne artykuły

Ford Trucks oficjalnie rozpoczyna sprzedaż na rynku polskim!

Ford Trucks oficjalnie rozpoczyna sprzedaż na rynku polskim!

Bartek Ostałowski promuje ekspresową dostawę z Inter Cars

Bartek Ostałowski promuje ekspresową dostawę z Inter Cars

„Asy Serwisowe” w nowej kampanii Q Service Castrol!

„Asy Serwisowe” w nowej kampanii Q Service Castrol!

Inter Cars wśród 100 największych firm z polskim kapitałem

Inter Cars wśród 100 największych firm z polskim kapitałem