Data publikacji: 2018-03-08

Inter Cars dla kobiet na Dzień Kobiet

Z okazji Dnia Kobiet Grupa Inter Cars zaprasza wszystkie Panie na specjalnie dedykowane im szkolenie „Kobieta w Zarządzie firmy”, które odbędzie się 10 kwietnia w Centrum Szkoleniowym Inter Cars w Cząstkowie Polskim.

Szkolenie będzie się składało z dwóch głównych bloków tematycznych: obsługi klienta w serwisie samochodowym oraz organizacji serwisu samochodowego. W ramach pierwszego z nich uczestniczki poznają m.in. zasady obsługi klienta serwisu samochodowego oraz dowiedzą się jakie są najczęstsze przyczyny odejścia klientów. W drugiej części szkolenia poznają strategię rozwoju serwisu oraz zasady budowania odpowiedniego wizerunku swojej marki.

Prowadzone przed Sławomira Olszowskiego z firmy BETiS szkolenie odbędzie się 10 kwietnia w godzinach 9.00 – 17.00. Wszystkie panie zainteresowane udziałem w wydarzeniu mogą zarejestrować się na nie w promocyjnej cenie – 300 zł netto. Zapisy pod adresem mailowym apaczyns@intercars.eu lub telefonicznie pod numerem 665 391 164.

Szczegółowa agenda szkolenia:

Obsługa Klienta w serwisie samochodowym:

  1. Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego:
  • analiza aspektów jakości pracy serwisu poprzez pryzmat postrzegania wizyty przez niezależnych klientów;
  • aspekt funkcjonalny i techniczny obsługi w budowaniu zaufania i długofalowych relacji przez personel biura obsługi klienta;
  • naprawa postrzegana przez klienta i forma przedstawienia jej zakresu przez pracownika biura obsługi.
  1. Jakość postrzegana a jakość oferowana.
  2. Komunikacja wpływu, wywieranie nacisku na decyzje klienta poprzez odpowiednią reakcję na jego obiekcje.
  3. Znaczenie reklamacji w biurze obsługi klienta:
  • odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji;
  • reklamacje – analiza i rozpatrywanie.
  1. Usługa serwisowa oraz różne sposoby jej wykonywania:
  • najczęstsze przyczyny odejścia klientów;
  • utrzymanie klienta;

Organizacja serwisu samochodowego:

  1. Strategia rozwoju serwisu.
  2. Wizerunek serwisu samochodowego:
  • standardy dotyczące rozmowy z klientem;
  • przebieg naprawy pojazdu w serwisie samochodowym;
  • wydanie samochodu po naprawie;
  • kontakt z klientem po naprawie.
  1. Kontrola jakości wykonywanych usług w serwisie samochodowym:
  • standardy wykonania usług w serwisie samochodowym.
  1. Pozycjonowanie serwisu samochodowego.
  2. Sprzedaż usług serwisowych.

Podobne artykuły

Grudniowe szkolenia Inter Cars

Grudniowe szkolenia Inter Cars

Zbliża się XI Gala Nagród PZWLP

Zbliża się XI Gala Nagród PZWLP

Q-Service wspólnie z Castrol ruszają na podbój rynku!

Q-Service wspólnie z Castrol ruszają na podbój rynku!

Szkolenia Inter Cars w listopadzie

Szkolenia Inter Cars w listopadzie