Data publikacji: 2020-01-30

Intensywny 2019 rok – Inter Cars podsumowuje ostatnie 12 miesięcy cz.1

Rok 2019 to bardzo intensywny okres dla Grupy Kapitałowej Inter Cars. Nowe inicjatywy, jubileusze oraz projekty, które budziły emocje nie tylko wśród profesjonalistów z branży, ale także u entuzjastów motoryzacyjnego świata, to tylko niektóre z wydarzeń minionych 12 miesięcy. Co dokładnie wydarzyło się i czego możemy spodziewać się w roku 2020?

1170x.png

Ekscytujące atrakcje i pozytywne emocje

Rok 2019 od początku zapowiadał się intensywnie. Już w styczniu w Arłamowie miało miejsce wielkie święto. To tam bowiem w jednym z najpiękniejszych hoteli w naszym kraju odbyło się 20-lecie sieci Q-Service Truck. Wydarzenie to z pewnością na długo zostanie w pamięci wszystkich członków największej niezależnej sieci serwisującej pojazdy ciężarowe w Polsce. Nowi członkowie przyjęci w poczet organizacji, ambasadorzy obdarzeni zaufaniem na najbliższe dwa lata, podsumowanie dotychczasowej działalności, a także ogłoszenie planów ekspansji to tylko niektóre z wydarzeń, jakie miały miejsce w drugi weekend stycznia w Arłamowie.



Początek roku to także czas rozpoczęcia nowych akcji promocyjnych – Supercar Club, Express Klub i Dookoła Świata. Każda z nich zaplanowana została z odpowiednim rozmachem, aby przekonać klientów Inter Cars o tym, że współpraca z polskim dystrybutorem może przynieść zarówno korzyści biznesowe, jak również dostarczyć odpowiednich wrażeń.



Klienci biorący udział w Supercar Club i Express Klubie już odebrali swoje nagrody. Ci pierwsi na przełomie września i października mieli okazję odwiedzić ekskluzywny Pałac w Wojanowie, który na trzy tygodnie zmienił się w bazę wypadową dla całego wydarzenia. Stąd też wyjeżdżali najbardziej pożądanymi i ekskluzywnymi samochodami świata na liczące 400 kilometrów pętle, zlokalizowane w pięknej, górskiej scenerii Sudetów.

Z kolei w grudniu ponad 300 zwycięzców Express Klubu 2019 mogło na własne oczy zobaczyć, jak wygląda jeden z najbardziej luksusowych krajów na świecie – Zjednoczone Emiraty Arabskie. Ferrari World, Dubaj oglądany z tarasu najwyższego budynku świata czy rajd po pustyni, to tylko niektóre z atrakcji, jakie zostały dla nich przygotowane. A to dopiero początek, bowiem rozpoczęta w 2019 roku kampania Dookoła Świata, będzie miała swój finał na początku tego roku. To wtedy dodatkowych 221 osób pojedzie w kilku kierunkach, poznawać egzotyczne regiony naszego globu.


Nowi gracze na polskim rynku

Rok 2019 to także czas, kiedy na polskim rynku pojawiły się dwa nowe brandy.
Na mocy zawartego porozumienia Q-Service Truck, spółka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Inter Cars, stała się jedynym importerem pojazdów Ford Trucks w naszym kraju. Firma zajmie się również dystrybucją części zamiennych oraz sprzedażą używanych ciężarówek. Obecnie sieć dilerska Ford Trucks Polska obejmuje dziesięć oddziałów zajmujących się sprzedażą i serwisem pojazdów, w najbliższych miesiącach kolejne otrzymają autoryzację do napraw pojazdów. Należy także podkreślić, iż pierwsze ciężarówki z logo Forda trafiły już do polskich klientów.



Inną nowością jest połączenie sił sieci Q Service i firmy Castrol. Na mocy zawartego porozumienia powstała nowa jakość na polskim rynku i od początku swojego istnienia znacząco zaznaczyła ona swoją obecność. Pierwszym krokiem była organizacja konferencji prasowej dla mediów branżowych i prezentacja planów na najbliższe lata. Zaraz po niej osoby odpowiedzialne za zarządzanie siecią ogłosiły plan działań marketingowych, skierowany do kierowców i właścicieli samochodów, którą wspierają Piotr Gruszka i Zbigniew Bartman. Akcja „Asy Serwisowe” to duży prestiż dla całej organizacji, tym większy, że wkrótce będzie miała ona swoje kolejne odsłony.



Cześć druga dostępna jest pod tym linkiem

Podobne artykuły