Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Filip Hryniewicki jednym z prelegentów podczas IX Kongresu Sprzedaży

2017-05-22

Inter Cars to niekwestionowany lider w zakresie sprzedaży części motoryzacyjnych. Firma nieprzerwanie zwiększa swój udział w rynku. Zarządzanie procesami w tego typu organizacji wymaga tworzenia coraz to nowszych modeli sprzedaży. O tym i nie tylko opowie podczas IX Kongresu Sprzedaży Dyrektor Sprzedaży Rynku Samochodów Osobowych Inter Cars, Filip Hryniewicki.
Kongres Sprzedaż to inicjatywa, która na polskim rynku zostanie zorganizowana po raz dziewiąty. Jej celem jest przedstawienie inspirujących prelekcji i studiów przypadków, które zostały przygotowane przez uznanych ekspertów i praktyków z doświadczeniem w swoich branżach.


Droga zawodowa

Jednym z tegorocznych prelegentów będzie również Filip Hryniewicki, Dyrektor Sprzedaży Rynku Samochodów Osobowych Inter Cars. Posiada on ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Swoją karierę rozpoczynał jako przedsiębiorca, prowadzący internetowy sklep z częściami do motocykli, aby następnie rozwinąć się w ramach struktur Inter Cars. Pracę zaczął jako przedstawiciel handlowy w filii, potem awansował na kierownika projektu, regionalnego menadżera sprzedaży, dyrektora regionu i w końcu dyrektora sprzedaży.

Prywatnie jest zapalonym pasjonatem sportów motorowych i motorowodnych. Przez wiele lat startował jako uczestnik motocyklowych rajdów terenowych enduro. Od półtora roku stawia swoje pierwsze kroki w amatorskich rajdach samochodowych.


Tematy prelekcji

W trakcie IX Kongresu Sprzedaży, który odbędzie się w dniach 22 i 23 maja, Filip Hryniewicki wystąpi podczas dwóch wystąpień. Pierwszym będzie prelekcja pod nazwą „Sztuka upraszczania – w nadmiarze danych nie uczmy ludzi całek, zacznijmy od dodawania”.

- Sprawne poruszanie się w dużych zbiorach danych i umiejętność selekcji informacji, a następnie wyciągania z nich wniosków, są jednymi z podstawowych umiejętności w dzisiejszych czasach. Ich wykorzystanie w procesie sprzedażowym jest o wiele trudniejsze i niesie konieczność dopasowania form oraz narzędzi przekazu do wymagań odbiorców i efektów jakie chcemy uzyskać. Przed rewolucją cyfrową wygrywali ci, którzy mieli jakiekolwiek realne dane lub niespotykaną intuicję. Dzisiaj mamy nadmiar danych, a wygrywają ci, którzy umieją je dobrze zinterpretować i zrozumiale przekazać. – mówi Filip Hryniewicki

Drugim jego wystąpieniem będzie luźna dyskusja pod tytułem „Biznes to nie wszystko”, traktująca o pasjach i sposobach na spędzanie wolnego czasu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email