Data publikacji: 2017-01-31

Erasmus

Od października 2016 roku partnerstwo w składzie:
Inter Cars S.A,
UAB "Inter Cars Lietuva",
SIA "Inter Cars Latvija",
GroMar Sp. z o.o.
opracowuje szkolenia e-learningowe z zakresu obsługi klienta dla warsztatów samochodowych.

Do września 2017 roku powstaną trzy moduły szkoleniowe:
  1. Organizacja strefy klienta
  2. Przychodzi klient do warsztatu…
  3. Jak utrzymać klienta i pozyskiwać nowych klientów.

Każdy moduł będzie się składał z sześciu szkoleń, w czterech językach: polskim, litewskim, łotewskim i angielskim, a wszystkie będą dostępne nieodpłatnie na stronie internetowej działu szkoleń Inter Cars S.A.

Żeby szkolenia spełniały oczekiwania odbiorców – będziemy prosić o Wasze komentarze i uwagi. Już wkrótce przedstawimy Waszej surowej ocenie pierwsze trzy szkolenia. Wystarczy śledzić stronę internetową by mieć wpływ na europejską produkcję ponieważ całość dzieje się w ramach projektu zatytułowanego ‘Rozwój kompetencji mechaników osobowych pojazdów samochodowych z zakresu profesjonalnej obsługi klienta jako element wzrostu konkurencyjności na lokalnym rynku usług’ finansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Erasmus Plus za pośrednictwem Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji .

Szkolenia będą promowały uczenie się w miejscu pracy we wszystkich jego formach, ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania zawodowego u pracodawcy.

Podobne artykuły

Doceń swojego mechanika!

Doceń swojego mechanika!

Czym jest e-learning ?

Czym jest e-learning ?

O szkoleniach Show Car

O szkoleniach Show Car

Inter Cars w biznesowej Formule 1

Inter Cars w biznesowej Formule 1