Data publikacji: 2020-09-10

Dni Otwarte Q Service Castrol

Być jak najbliżej swoich klientów – to jedno z głównych założeń sieci Q Service Castrol. Potwierdzeniem tych słów są dni otwarte organizowane przez warsztaty zrzeszone w tej organizacji. Na czym polega ta inicjatywa i czego oczekiwać mogą kierowcy odwiedzający serwisy w trakcie ich trwania?

Dnia Otwarte QSC  (4)_małe.jpg
Dnia Otwarte QSC  (7)_małe.jpg

Dni Otwarte Q Service Castrol

Być jak najbliżej swoich klientów – to jedno z głównych założeń sieci Q Service Castrol. Potwierdzeniem tych słów są dni otwarte organizowane przez warsztaty zrzeszone w tej organizacji. Na czym polega ta inicjatywa i czego oczekiwać mogą kierowcy odwiedzający serwisy w trakcie ich trwania?

- Dni otwarte sieci Q Service Castrol to akcja promocyjna, która ma zadanie podkreślić zaangażowanie warsztatów w troskę o bezpieczeństwo i komfort kierowców. Wspólnie z naszymi partnerami, firmami ATE i Varta, przygotowaliśmy specjalne stanowiska, na których kierowcy bezpłatnie będą mogli zbadać stan akumulatora i właściwości płynu hamulcowego – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA.

Akcja ma charakter otwartego eventu. Kierowcy zainteresowani usługami danego warsztatu mają wówczas możliwość bezpłatnego skontrolowania wybranych układów swojego samochodu, a w razie konieczności poddać wymianie elementy, które będą tego wymagały.

- Płynu hamulcowy ma ogromny wpływ na skuteczność i sprawność całego układu hamulcowego. Przy pomocy testera ATE  sprawdzamy temperaturę wrzenia płynu hamulcowego w danym aucie. W przypadku wyniku poniżej 180 stopni Celsjusza , zalecamy jego wymianę. Wszystko trwa dosłownie kilka minut, a może mieć ogromne znaczenie w kwestii bezpieczeństwa – mówi Tomasz Bińkowski, Doradca Techniczno-Handlowy ATE.

Całe przedsięwzięcie jest jednym z wielu działań promocyjnych sieci, prowadzonych po to, aby jeszcze mocniej zapaść w pamięć kierowcom i utwierdzić ich w przekonaniu, że warsztaty zrzeszone pod logiem z Q są dla nich najlepszym wyborem.

- Inicjatywa podjęta przez menadżerów odpowiedzialnych za promocję naszej sieci jest godna pochwały. Wspólnie dbamy o spójny i właściwy wizerunek Q Service Castrol – my jako warsztaty świadcząc wysokiej jakości usługi, a menadżerowie poprzez kolejne inicjatywy skierowane do naszych klientów – mówi Tomasz Orzechowski, właściciel AUTO CENTRUM ORZECHOWSKI.

W najbliższym czasie zaplanowane są dodatkowe eventy. Więcej informacji na ich temat znaleźć można na stronie www. https://qservicecastrol.eu/