Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Czat - szybko i rzeczowo dostarczamy odpowiedzi na Twoje pytania!

2021-01-04

Anna Nowak

To proste rozwiązanie, którego zadaniem jest ułatwienie klientom całego procesu komunikacyjnego.

Wybierz Czat w Katalogu Online jako najszybszy sposób kontaktu z Inter Cars.

  • Zapomnij o poszukiwaniu na stronach internetowych osób, odpowiedzialnych za dział, którego dotyczy Twoje pytanie!
  • Zapomnij o oczekiwaniu na odpowiedź mailową!
  • Zapomnij o „Jesteś 10 w kolejce, proszę czekać”!

Przedstawiciele Handlowi Inter Cars robią wszystko, aby klienci otrzymywali odpowiedzi na pytania i rozwiązania technicznych problemów w jak najkrótszym czasie. Jednakże sytuacja pandemiczna i przeniesienie prawie wszystkich relacji na poziom telefoniczny i online sprawiły, że trudno jest szybko odpowiedzieć na wszystkie zapytania. Inter Cars wie, że sukces firmy opiera się na zadowolonym kliencie. Dlatego też uruchomiona została funkcja Czatu w Katalogu Online. Rozmowy nie są prowadzone z maszyną, ale z żywą osobą, która może natychmiast zareagować na potrzeby klientów. Dzięki tej formie komunikacji mają oni możliwość uzyskania natychmiastowej pomocy w postaci gotowego rozwiązania problemu lub wskazówki jak do tego rozwiązania dojść. Nie ma znaczenia czy są to pytania dotyczące dostawy, zwrotów, reklamacji, faktur, wyszukiwarki czy nowych funkcji Katalogu Online.

Napisz do nas na czacie, a zobaczysz, że rozwiązanie przyjdzie szybciej niż mogłeś się spodziewać. Z funkcją czatu każdy problem wyda Ci się prostszy.

Spróbuj! Naprawdę warto!

Poza rozmową z pracownikiem Inter Cars, dzięki czatowi, klienci korzystający z tego narzędzia mogą również:

  • wziąć udział w spotkaniach audio-wizualnych, dzięki którym rozmówcy otrzymają możliwość pokazania zagadnienia rozmowy,
  • zarówno przedstawiciel handlowy jak i klient, otrzymają możliwość wymiany załączników dotyczących rozpatrywanej sprawy (mogą to być zarówno pliki tekstowe, zeskanowane dokumenty, jak i filmiki nakręcone np. telefonem komórkowym);
  • klient otrzymuje możliwość nie tylko zapytania o funkcje Katalogu, ale może przez udostępnienie ekranu przejść razem z pracownikiem Inter Cars przez proces logowania lub poszukiwania danej funkcji;
  • klient otrzymuje możliwość nie tylko zapytania o funkcje katalogu, ale również przejścia wraz z pracownikiem Inter Cars przez proces logowania lub szkolenie dotyczącego funkcjonalności, np: wyszukiwana części, płatności online; wykorzystania funkcji Nowy Przegląd, czy awizowania zwrotów.

Korzystaj z nowych funkcji Katalogu Online. Zamawiaj odpowiedzialnie z Inter Cars!
Zadbaj o siebie i swoich bliskich!



    Share on facebook
    Share on twitter
    Share on linkedin
    Send by email