Data publikacji: 2020-02-04

Continetal partnerem sieci Q Service Castrol

Q Service Castrol zyskuje nowego, silnego  partnera. Ogłoszenie współpracy miało miejsce podczas „Mistrzowskiego Spotkania” 11 stycznia 2020, które zorganizowane zostało dla warsztatów zrzeszonych w tej organizacji. Co to oznacza i na czym będzie polegać ta kooperacja?  

00560-IC-hotel-warszawianka-TW103211.jpg
00600-IC-hotel-warszawianka-TW103248.jpg
00563-IC-hotel-warszawianka-TW103214.jpg

Szeroki zakres ogumienia

Firma Continental to czwarty największy globalny producent opon. Obecnie w Europie co trzeci samochód wyjeżdża z fabryki na oponach tej firmy. Wraz z początkiem 2020 roku Continental stał się nowym  partnerem sieci Q Service Castrol, odpowiedzialnym za pomoc warsztatom w zakresie ogumienia. Produkty tego producenta będą dostępne dla klientów serwisów w atrakcyjnej formie na każdym poziomie cenowym za sprawą obecności trzech marek – Continental, Barum i Semperit.

Co ważne, dystrybucja marki Semperit poza Inter Cars dostępna będzie tylko w kanale Car Dealer. Na tym jednak nie koniec. Warsztaty zrzeszone w sieci Q Service Castrol, oprócz dedykowanej oferty, liczyć mogą również na pomoc i szkolenia dotyczące produktów, sprzedaży i kwestii technicznych.

- Bardzo cieszymy się, że koncept sieci Q Service Castrol rozwija się w tak dynamicznym tempie. Zrzeszenie 200 serwisów w jeden rok robi ogromne wrażenie. Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że od teraz możemy uczestniczyć w życiu tej organizacji jako jej partner. Głęboko wierzę, że przedstawiciele warsztatów bardzo szybko odczują korzyści tej współpracy, m.in. dzięki dostępowi do nowej technologii i szerokiej gamy produktów – mówił Dariusz Wójcik, General Manager Continental.

Troska o standardy i jakość

Osoby odpowiedzialne za rozwój Q Service Castrol od początku istnienia zapewniają, że zależy im na tym, aby warsztaty zrzeszone w strukturach mogły czerpać liczne korzyści z przynależności do tej organizacji. Potwierdzeniem tej tezy jest pozyskanie nowego partnera, który swoją wiedzą i doświadczeniem będzie wspierać ich w codziennej pracy. 

- Sieć Q Service Castrol rozwija się bardzo dynamicznie. W ciągu roku dzięki naszym wysiłkom i staraniom pozyskaliśmy 200 nowych warsztatów. Jednocześnie w tym czasie udało nam się zaprosić do współpracy nowego i silnego partnera, lidera rynku, który pomoże nam wyróżnić się na tle naszej konkurencji. Nie zwalniamy tempa i pewnie kroczymy w kierunku, który obraliśmy na początku tworzenia Q Service Castrol – po miano najlepszej sieci serwisowej, zrzeszających niezależnych specjalistów rynku motoryzacyjnego. – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars.

Więcej inforamcji na temat sieci Q Service Castrol znaleźć można na stronie qservicecastrol.eu