Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Co to był za bal, czyli Mistrzowskie Spotkanie sieci Q Service Castrol

2020-01-16

Sieć Q Service Castrol rok 2020 rozpoczęła w imponującym stylu. 11 stycznia w Hotelu Warszawianka obyło się wydarzenie, które organizatorzy nazwali „Mistrzowskim Spotkaniem”. W czasie jego trwania podsumowano dotychczasowe działania sieci, ogłoszono nowe plany, a także zaprezentowano nowych partnerów.

Nowy rok, nowe plany

„Mistrzowskie Spotkanie” to spotkanie serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol z przedstawicielami Inter Cars i marki Castrol. Osobom odpowiedzialnym za zarządzaniem tym projektem zależało na tym, aby przedstawić członkom organizacji osiągnięcia, które udało się zrealizować w mijającym roku, a także ogłosić nowe, ambitne plany na rok 2020.

W Inter Cars zawsze mówimy o partnerstwie i tak też chcemy Was traktować. To Wy jesteście najbliżej klienta, znacie jego potrzeby i potraficie pomóc rozwiązać jego problemy. Dlatego ten projekt jest dla nas taki ważny i właśnie dlatego chcemy rozwijać go jeszcze mocniej – tymi słowami przywitał zgromadzonych gości Prezes Zarządu Inter Cars, Maciej Oleksowicz.

Zaraz po nim na scenie pojawili się inni kluczowi przedstawiciele Inter Cars i marki Castrol, którzy mówili o rozwoju sieci, nowej ofercie produktowej, a także prezentowali dotychczasowe osiągniecia zarówno na płaszczyźnie biznesowej, jak również dotyczące działań wizerunkowych sieci.

- Szanowni Państwo, obietnica, którą złożyliśmy Państwu przed rokiem została spełniona. Na koniec 2019 na mapie Polski było 200 serwisów zrzeszonych pod logiem Q Service Castrol. My jednak nie zwalniamy tempa i chcemy, aby nasza sieć była nie tylko najbardziej rozpoznawalną, ale i największą organizacją tego typu. Dlatego nasz cel na rok 2020 to 400 serwisów zrzeszonych pod naszym logiem. – mówił Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars.

- Za nami intensywny rok, w którym wspólnie z Inter Cars rozwijaliśmy koncept sieci Q Service Castrol. Projekt cieszy się dużym zainteresowaniem. Dynamicznie rozwijajmy ofertę i chcemy, aby warsztaty zrzeszone w naszej organizacji rosły razem z nami. Pozyskanie nowych partnerów jest bardzo pomocne i wierzę, że już niedługo będziemy największą siecią serwisową w Polsce, a być może i w Europie – dodał Leszek Radzikowski, Dyrektor ds. dystrybucji Castrol w Polsce.

Kolejną nowością jest powołanie rady sieci w skład, której wchodzi pięciu przedstawicieli. Rada została wybrana na roczną kadencję. Jej przedstawiciele będą mieli bezpośredni wpływ na funkcjonowanie całej organizacji, będąc głosem warsztatów zrzeszonych w tej sieci.

- Wspólnie z innymi przedstawicielami serwisów, chcemy być obecni w życiu tej marki. Zależy nam na tym, aby wspólnie z osobami odpowiedzialnymi za rozwój organizacji wyznaczać kierunki rozwoju tego projektu. To dla nas bardzo istotne. Cieszę się, że jesteśmy traktowani na zasadach partnerskich i nasz głos jest dla kogoś ważny- mówił Łukasz Błachowicz, właściciel serwisu carus.pl.

Bardzo udana kampania reklamowa

- Zależy na tym, aby sieć Q Service Castrol była jak najlepiej postrzegana wśród klientów naszych serwisów. Dzięki audytowi i jasnym procedurom możemy utrzymać wysoki standard obsługi kierowców, co bezpośrednio przekłada się na ich satysfakcję. Z kolei za pośrednictwem kampanii „Asy Serwisowe” pomagamy warsztatom dotrzeć do nowych klientów. Marka Q Service Castrol jest już obecna w świadomości konsumentów, a my zrobimy wszystko aby ten pozytywny wizerunek pogłębiać – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars.

Twarzami akcji „Asy Serwisowe” są Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Obecnie związani są z drużyną Asseco Resovii Rzeszów. Zbigniew Bartman występuje tam na pozycji przyjmującego, z kolei Piotr Gruszka jest jej trenerem. Obaj zawodnicy byli oczywiście obecni podczas spotkania. Podobnie jak ambasador Inter Cars, Bartosz Ostałowski, jedyny profesjonalny kierowca na świecie, który prowadzi bez rąk. Wszyscy oni wzięli udział w sesji pytań. Zgromadzeni mogli dowiedzieć się o sportowcach wielu ciekawych i często nieoczywistych rzeczy.

Nowi, silni partnerzy

Rok 2020 dla tego projektu to także dużo nowości, bowiem sieć Q Service Castrol zyskała dwóch silnych partnerów. Są to liderzy rynku i jedni z najważniejszych dostawców firmy Inter Cars – firmy Continental i ZF Aftermarket.

Firma Continental będzie partnerem sieci w zakresie ogumienia. Produkty tego producenta będą dostępne dla klientów warsztatów w atrakcyjnej formie na każdym poziomie cenowym za sprawą obecności trzech marek – Continental, Barum i Semperit. Co ważne, dystrybucja marki Semperit poza Inter Cars dostępna będzie tylko w kanale Car Dealer. Z kolei ZF Aftermarket odpowiedzialny będzie za dostarczenie fachowej wiedzy, dotyczącej nowych technologii  i części zamiennych wykorzystywanych w serwisie samochodów.

- Bardzo cieszymy się, że koncept sieci Q Service Castrol rozwija się w tak dynamicznym tempie. Zrzeszenie 200 serwisów w jeden rok robi ogromne wrażenie. Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że od teraz możemy uczestniczyć w życiu tej organizacji jako jej partner. Głęboko wierzę, że przedstawiciele warsztatów bardzo szybko odczują korzyści tej współpracy, m.in. dzięki dostępowi do nowej technologii i szerokiej gamy produktów – mówił Dariusz Wójcik, General Manager Continental

- W tym roku Inter Cars obchodzi jubileusz 30-lecia. Oznacza to, że nasza współpraca trwa już trzy dekady. Cieszymy się, że możemy być obecni w życiu tak ważnego partnera i przekazywać nasze kompetencje. Dołączenie do projektu Q Service Castrol jest potwierdzeniem naszych doskonałych  relacji. Wierzę, że dzięki obecności w tym przedsięwzięciu, będziemy jeszcze bliżej warsztatów. – mówi Tomasz Mierzejewski, Key Account Manager ZF Aftermarket.

Zabawa do białego rana

Po części konferencyjnej przyszła pora na szumnie zapowiadany Bal. Ten stanowił doskonałą integrację dla członków wielkiej rodziny Q Service Castrol. Był czas na rozmowy branżowe, zarówno między warsztatami, jak również przedstawicielami firm obecnych w Jachrance. Jednak Bal to przede wszystkim dobra i radosny czas. Wszyscy obecni na wydarzeniu goście w bardzo pochlebnych słowach wypowiadali się o całym przedsięwzięciu i z optymizmem mówili o właśnie rozpoczętym roku. Wszystko wskazuje na to, że sieć Q Service Castrol pewnie zmierza w kierunku, który został obrany w momencie powstania tej organizacji – bycia najlepszą siecią serwisową zrzeszającą niezależnych ekspertów w branży motoryzacyjnej.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email
Infolinia
801 80 20 20
Pon-Pt 8:00 - 18:00
Sob 9:00 - 13:00
Klienci flotowi:
22 714 14 14
Logo Inter Cars
Inter Cars S.A.
ul. Gdańska 15,
Cząstków Mazowiecki,
05-152 Czosnów
+48 22 714 17 10
+48 22 714 17 12
[email protected]

Powered by IC Developers Team © 2024 Inter Cars

Polityka cookiesFAQ RODOInformacja o przetwarzaniu danych
LinkedIn
Instagram
Youtube
Facebook