Data publikacji: 2020-05-06

Akcja #pomagamypomagać okiem warsztatów

Akcja #pomagamypomagać to ogromne przedsięwzięcie, angażujące największe firmy skupione wokół rynku aftermarketowego. I mimo, że zorganizowana została w bardzo krótkim czasie, to cieszy się ciepłym przyjęciem ze strony mechaników i właścicieli warsztatów.

#pomagamypomagać-1200x630.jpg

Akcja #pomagamypomagać to pomoc dla warsztatów oparta na trzech filarach – pakietach ochronnych, webinarach online oraz darmowych treściach marketingowych, które mają pomóc zachęcić kierowców do odwiedzania warsztatów.

Pakiety ochronne rozdystrybuowane zostały wśród 10 000 klientów Inter Cars. W pierwszej kolejności były to serwisy zrzeszone w sieciach serwisowych zarządzanych przez dystrybutora, Q Service Castrol i Q-Service Truck.

- W czasie pierwszych dni ogłoszenia pandemii koronwirusa dało się odczuć, że ludzie nie do końca wiedzą, jak postępować. Przełożyło się do również na ruch w naszym serwisie. Dla nas też była to nowa sytuacja. Na szczęście Inter Cars wyszedł naprzeciw naszym potrzebom i zapewnił pomoc. Środki ochronne, które w pierwszych dniach epidemii były na wagę złota, dotarły do nas bardzo szybko. Dzięki temu pokazaliśmy naszym klientom, że dbamy o ich bezpieczeństwo. Webinary również okazały się bardzo pomocne, a dzięki nim mogliśmy usystematyzować wszystkie informacje i odnaleźć się w nowej rzeczywistości – mówi Łukasz Zmilczak, właściel AUTO- PERFECT, serwisu zrzeszonego w sieci Q Service Castrol.

- Reakcja Inter Cars i osób odpowiedzialnych za rozwój sieci Q-Service Truck jest naprawdę godna pochwały. Materiały, które w tamtym czasie były trudno dostępne na rynku, trafiły do nas naprawdę szybko i mogliśmy przetrwać ten pierwszy, najtrudniejszy moment. Teraz wszystko zmierza w dobrą stronę i wierzę, że wspólnymi siłami uda nam się przetrwać czas pandemii – mówi Łukasz Wiśniewski reprezentujący warsztat Autodas, zrzeszony w sieci Q-Service Truck.

Menadżerowie Inter Cars odpowiedzialni za rozwój tego przedsięwzięcia nieustanie monitorują sytuację związaną z epidemią koronawirusa i aktywnie reagują na zmiany.

Akcja #pomagamypomagać wspierana jest przez czołowych dostawców części i środków smarnych. Są to Castrol, ZF Aftermarket, Bosch, Schaeffler, Mann Filter, Filtron, Delphi, Febi, Varta /Clarios, Contitech, Valeo, Osram, Magneti Marelli, Vredestein, Bridgestone i Goodyear.

Warto też wspomnieć o nieustannej promocji narzędzi elektronicznych oferowanych przez Inter Cars, które w tym trudnym czasie mogą pomóc właścicielom warsztatów i mechanikom zadbać o ich bezpieczeństwo bez wpływu na dotychczasowy rytm pracy.

- Zabieg z dostarczeniem treści marketingowych, to znakomity ruch ze strony sieci. Dzięki temu mamy możliwość zakomunikowania kierowcom, że nasz serwis pracuje i jesteśmy przygotowani do tego, aby bezpiecznie przyjmować klientów. Internet to potężne narzędzie, a dostarczane do nas gotowe materiałymarketingowe dają nam dużo szersze spektrum możliwości w tym zakresie. Liczymy, że sytuacja niedługo wróci do normy i wyjdziemy z tego obroną ręką – mówi Radosław Karwan z serwisu Progres, należącego do sieci Q Service Castrol.