Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars

Akademia Menadżera

2016-10-20

Inter Cars zachęca właścicieli i kierowników serwisów do rozwijania kompetencji własnych i pracowników. W tym celu wychodzi z inicjatywą, jaką jest Akademią Menadżera.

24 września odbyło się pierwsze z cyklu spotkań – szkoleń. Konferencja zgromadziła ponad 400 klientów Inter Cars i była wstępem do kolejnych siedmiu treningów rozwoju kompetencji.

- Chcieliśmy dać klientom coś nowego, innego. W ten sposób wyprzedzamy konkurencję, a klienci dostają od nas coś, co pomoże im się rozwinąć, podnieść kompetencje i dostosować do szybko zmieniającego się rynku - mówi Michał Adamaszek, dyrektor Regionu Zachodniego Inter Cars. 


O programie

Akademia Menedżera to długofalowy projekt, który rozpoczął się w kwietniu. Realizowany jest przy współpracy z firmą DEA Trening, specjalizującą się w szkoleniach biznesowych. W sierpniu przeprowadziła ona 18 audytów w wybranych warsztatach i serwisach w czterech śląskich miastach. Sprawdzano w nich porządek, dojazd, jakość obsługi klienta, dosprzedaż, proponowanie dodatkowych produktów, oznakowanie, a także wizerunek w internecie. Dokonano nie tylko  wywiadów z pracownikami serwisów, ale także z pracownikami Inter Cars. Celem audytów było odpowiednie przygotowanie i sprawdzenie, co tak właściwie wymaga dopracowania w jakości obsługi klienta czy wizerunku warsztatów. 

- Sztuką jest osiągnąć wysoki standard obsługi klienta, a prawdziwym mistrzostwem utrzymać go na stałe - mówi Mirosław Kot, właściciel firmy DEA Trening, akredytowany coach ACC ICF.

Celem Akademii Menadżera jest podniesienie poziomu kompetencji klientów Inter Cars. Tematy, z jakimi spotkają się uczestnicy na kolejnych szkoleniach, to między innymi techniki sprzedaży usług i części samochodowych, profesjonalna obsługa klienta, wizerunek firmy w miejscu pracy i w internecie. Podczas spotkań poruszany jest także temat skutecznego zarządzania zespołem oraz strategii rozwoju warsztatu i zarządzaniu poprzez cele.


Pierwsze spotkanie

Konferencja w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach rozpoczęła się od rozdania nagród. Uhonorowano dwie firmy, wyróżniające się najwyższą jakością usług podczas przeprowadzonych audytów. Nagrody w imieniu Inter Cars przekazał dyrektor grupy Bielsko – Tomasz Żak. Ponadto każdy z uczestników otrzymał certyfikat potwierdzający udział w Akademii Menedżera. Zaproszeni goście brali także aktywny udział w konferencji. Największe poruszenie wywołał temat obiekcji, z jakimi mogą spotkać się właściciele warsztatów. 

Następne spotkania będą w dużym stopniu praktycznym treningiem odnoszącym się mocno do codziennej pracy. Dzięki temu klienci Inter Cars będą odpowiednio przygotowani, by radzić sobie z różnego rodzaju obiekcjami.

Konferencja zakończyła się uroczystą kolacją, po której przyszedł czas na atrakcję wieczoru, czyli występ Kabaretu pod Wyrwigroszem.

Zainteresowanie Akademią Menedżera okazało się na tyle duże, że już wiadomo, iż wystartuje druga edycja szkoleń.



Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email
Infolinia
801 80 20 20
Pon-Pt 8:00 - 18:00
Sob 9:00 - 13:00
Klienci flotowi:
22 714 14 14
Logo Inter Cars
Inter Cars S.A.
ul. Gdańska 15,
Cząstków Mazowiecki,
05-152 Czosnów
+48 22 714 17 10
+48 22 714 17 12
[email protected]

Powered by IC Developers Team © 2024 Inter Cars

Polityka cookiesFAQ RODOInformacja o przetwarzaniu danych
LinkedIn
Instagram
Youtube
Facebook